امیدواریم شاهد حضور 100در صدی مردم بافق در این دوره از انتخابات باشیم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 5 اردیبهشت 1395

فرماندار بافق عنوان کرد:
امیدواریم شاهد حضور 100 در صدی مردم بافق در این دوره از انتخابات باشیم
فرماندار بافق میزان مشارکت مردم این حوزه انتخابیه در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را 2/96درصد اعلام کرد و گفت: امیدواریم شاهد حضور صد در صدی مردم بافق در این دوره از انتخابات باشیم.
سید مهدی طلایی مقدم در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار”بافق فردا” اظهار داشت: خوشبختانه همکاری خوبی بین تمامی عوامل برگزاری انتخابات در این شهرستان وجود دارد. عوامل اجرایی ، نظارت ، بازرسی ، امنیتی و پشتیبابی طبق قوانین و مقررات انتخابات مجلس شورای اسلامی وظایف را انجام می دهند
وی ادامه داد:شرایط صندوق ها و هیئت اجرایی همانند شرایط دوره اول انتخابات می باشد.به دلیل حساسیت بالایی این دوره از انتخابات در برخی از موارد نیروهای بیشتری از مرکز استان بکارگیری می شوند. استان نیز تمهیدات لازم را اتخاذ می کند.و هیئت ها ی مختلف اجرایی، نظارت و بازرسی به حوزه های انتخابی اعزام می شوند.
طلایی مقدم با بیان اینکه 1350 نفر در بافق مسئولیت برگزاری این دوره از انتخابات را برعهده دارند عنوان کرد: نیروها نفر در قالب هیئت بازرسی، هیئت اجرایی ، هیئت نظارت، محافظین صندوق، رانندگان و خدمه برگزاری انتخابات را انجام می دهند.
فرماندار بافق با اشاره به اینکه تمامی مراحل انتخابات باید طبق مقررات و با همکاری مردم و مسئولان اجرایی شود تصریح کرد: حرکت در چارچوب مقررات انتخابات با همکاری کاندیداها و حامیان آن و عمل به وظایف توسط دست اندرکاران انتخابات جزو برنامه های مهم در این شهرستان است.
وی اضافه کرد: دور اول انتخابات هماهنگی و همدلی در هیئت های مختلف نظارت، بازرسی و اجرایی وجود داشت.و سوای همدلی آرامش خاصی بر انتخابات حاکم بود. بافق بدون کمترین حاشیه ای انتخاباتی سالم را برگزار کرد. انشاالله به همت تمامی مردم فهیم بافق این دور از انتخابات نیز زبانزد استان و کشور خواهد شد.
سید مهدی طلایی مقدم یادآور شد: وظایفی که درشهرستان برعهده ما است. به طور دقیق و کامل اجرا می شود. در دور اول انتخابات مورد خاص تخلف وجود نداشته است.
وی با اشاره به صحبت استاندار مبنی بر تاکید برگزاری یک انتخابات سالم افزود: دور دوم احتمال دارد رقابت خیلی نزدیک باشد و اختلاف به اندازه انگشتان دست باشد باید مراقب بود که یک رای جابجا نشود.
فرماندار بافق گفت: ایجاد زمینه برای حضور پرشور و نشاط مردم در انتخابات پیش رو باید محور برنامه و فعالیت تمامی عوامل برگزاری انتخابات قرار گیرد. وی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم بیان کرد: مردم بافق در دور اول خاطره اوایل انقلاب را زنده کردند. به خاطر دارم روز رای گیری تماس های مکرری از جانب خانواده های سالخوردگان که به علت کهولت سن قادر به حاضر شدن پای صندوق رای نبودند به فرمانداری واصل می شد اما به دلیل قانونی نبودن این کار نمی توانستیم خواسته آنان را اجابت کنیم..
فرماندار بافق ضمن دعوت از مردم در پای صندوق های رای گفت: حضور پرشور مردم در دور دوم از اهمیت بیشتری نسبت به دور اول برخوردار است. درصد بالای حضور مردم در آینده شهرستان و سند چشم انداز تاثیرگذار می باشد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page