جشنواره یکصد هزار لبخند در بافق اجرا می شود

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 12 خرداد 1395

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق:
جشنواره یکصد هزار لبخند در بافق اجرا می شود
رییس جمعیت هلال احمر بافق گفت: به منظور پشتیبانی از طرح همای رحمت و دستگیری و کمک به نیازمندان جشنواره یکصد هزار لبخند اجرا می شود.
جعفر حسن پور در گفتگویی با خبرنگار«بافق فردا» اظهار داشت : جمعیت هلال احمر همه ساله در ماه مبارک رمضان طرح ملی همای رحمت را با هدف کمک به خانواده های بی بضاعت و بویژه زنان بی سرپرست و بد سرپرست و سالمندان نیازمند اجرا می نماید.
وی بیان کرد: در این طرح جمعیت هلال احمر با همکاری خیرین و داوطلبان سازمان اقدام به تهیه سبدهای غذایی و توزیع به نیازمندانی که ازقبل شناسایی شده اند می کند.
رییس سازمان جمعیت هلال احمر بافق تصریح کرد: برای پشتیبانی از این طرح در سالجاری جشنواره ای با نام یکصد لبخند با همکاری شرکت «نیوشانیک» و باشگاه کارآفرینی «استیلا» با هدف میزبانی سفره های سحری و افطاری نیازمندان و با کمک چند تن از بازاریابان شرکت ها اجرا می شود.
حسن پور عنوان کرد: براساس تفاهنامه بین این شرکت از نیمه شعبان کار آغاز و تا ۱۶ تیرماه همزمان با عید سعید فطر ادامه دارد. روزیکشنبه همین هفته اولین محموله ۹۰ بسته چایی به جمعیت هلال احمر تحویل داده شد.
وی با اشاره به نام خیرین و بازاریابان گفت:اعظم ملک پور، اصغر آقابابایی، عالیه کریمزاده و رضوان کریمزاده از جمله کسانی هستند که از طرف باشگاه کار آفرینی استیلا طرح یکصد هزار لبخند را در شهرستان بافق اجرا میکنند.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بیان کرد: در قبال کمک های جمع آوری شده به افراد فیش تحویل داده می شود. این فیش ها دارای سریال و سه قسمتی است. یک قسمت آن به فرد خیر، قسمت دیگرروی بسته های چایی نصب و قسمت سوم در قالب فرم های مخصوص شرکت موقع تحویل چایی به جمعیت هلال احمر روی رسید مربوطه نصب میشود
وی افزود: جمعیت هلال احمر با توجه به تفاهنامه ای منعقد شده از ایده های نو برای اینکه به نحوی کمک های خیرین را جمع آوری کند و به نیازمندان تحویل دهد استقبال کند.
جعفر حسن پور گفت:از خیرین شهرستان و داوطلبان هلال احمر دعوت میکنم همچون سالهای قبل که در طرح های همای رحمت همکاری کردند امسال هم در این طرح مشارکت کنند تا بتوانیم به تاسی از سنت مولی متقیان( ع ) در دستگیری از نیازمندان طرح موفقی را در شهرستان بافق در ایام ماه مبارک رمضان اجرا کنیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 - 7:48 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام باتشکر از این اقدام خوب و ارزنده
پیشنهاد میشود برای اینکه بسته ها به محرومین واقعی برسد از مددکاران بهزیستی.کمیته امداد و از اطلاعات موسسات خیریه کمک گرفته شود

حمید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 - 8:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خسته نباشید

You cannot copy content of this page