متقاضیان اخذ تسهیلات واحدهای صنعتی و تولیدی ثبت نام کنند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 27 خرداد 1395

واحدهاي صنعتي و توليدي نيمه تمام شهرستان كه بالاي 60درصد پيشرفت فيزيكي دارند و هم چنين واحدهاي كوچك و متوسط كه نياز به سرمايه در گردش دارند، براي اخذ تسهيلات حمايتي از طريق مراجعه به سامانه ي www.behinyab.ir  و ثبت نام، اقدام نمایند.

واحدهاي صنعتي و توليدي نيمه تمام شهرستان كه بالاي 60درصد پيشرفت فيزيكي دارند و هم چنين واحدهاي كوچك و متوسط كه نياز به سرمايه در گردش دارند، براي اخذ تسهيلات حمايتي از طريق مراجعه به سامانه ي www.behinyab.ir  و ثبت نام، اقدام نمایند.

این مطلب را دکتر هادی یزدانی مسئول برنامه ریزی و امور اقتصادی فرمانداری بافق مطرح و افزود در راستای جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری که هماناسال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به کلام گهربار ایشان مزین گشته، مجموعه ی دولت تدبیر و امید به فرمایش معظم له لبیک گفته و با تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در همایش تبیین برنامه های ابلاغی ستاد مذکور با حضور استانداران سرتاسر کشور، دستور العمل تامین مالی بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام بالای 60درصد پیشرفت فیزیکی را در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، تصویب و ابلاغ نمود.

بر این اساس واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان که مستقر در ناحیه ی صنعتی مبارکه، شهرک صنعتی بافق و یا سایر نواحی شهرستان بافق اعم از حومه ی شهر بافق و بخش مرکزی می باشند و دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و یا جهاد کشاورزی بوده و هم چنین بالای 60درصد پیشرفت فیزیکی که به تایید وازرتخانه ی متبوع رسیده باشد، داشته باشند و هم چنين واحدهاي داراي پروانه ي بهره برداري كه نياز به سرمايه در گردش دارند، می توانند در اسرع وقت به سامانه ی اینترنتی www.behinyab.ir   مراجعه نمایند و نسبت به ثبت درخواست خود برای اخذ تسهیلات مورد نیاز خود در قسمت “تامین مالی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی ” اقدام نمایند.

دکتر هادی یزدانی، هدف از اجرای طرح را کمک به حفظ اشتغال، افزایش تولید بنگاههای تولیدی کوچک(کمتر از 50نفر) ومتوسط(بین 50تا100نفر) و راه اندازی طرح های نیمه تمام تولیدی و تقویت تحرک اقتصادی از طریق منابع بانک هاکه به علت محدودیت در تامین نقدینگی، امکان فعالیت کامل آن ها وجود ندارد و با دریافت این تسهیلات متعهد می گردد تا قبل از پایان سال 1395طرح ها را تکمیل و یا ظرفیت های خالی را فعال نمایند، معرفی نمود.

مسئول برنامه ریزی و امور اقتصادی فرمانداری بافق هم چنین از اداره ی صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، شرکت شهرک های صنعتی استان و مدیر داخلی ناحیه ی صنعتی مبارکه خواست تا نسبت به شناسایی و اطلاع رسانی به واحدهای واجد  شرایط اهتمام ورزند.

وی افزود فرمانداری و اداره ی صنعت، معدن و تجارت شهرستان بافق آمادگی آن را دارد تا اطلاعات بیشتر در خصوص فرآیند انجام کار، شرایط اخذ تسهیلات و سایر مواردی که از ناحیه ی مردم عزیز مورد سوال واقع می شود را پاسخ گو باشند.

دکتر هادی یزدانی در پایان اظهار امیدواری کرد که با اجرای به موقع دستور العمل و با تسهیل در روند اخذ منابع بانکی، گام های موثری در راستای رونق و توسعه ی اقتصادی شهرستان و ایران همیشه سرفراز برداشته شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page