مردان و زنان ما در بیرون خانواده به دنبال آرامش هستند / سر منشأ آرامش خانواده است.

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 2 تیر 1395

دکتر ترکمانی، مشاور و کارشناس خانواده:

مردان و زنان ما در بیرون خانواده به دنبال آرامش هستند / سر منشأ آرامش خانواده است.

نشست انس و مودت با موضوع روانشناسی اسلامی در تالار فرهنگیان شهرستان بافق برگزار شد.

به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) نشست و انس و مودت با موضوع روانشناسی اسلامی ویژه فرماندهان و مدیران بسیج شب گذشته با سخنرانی دکتر ترکمانی مشاور و کارشناس خانواده در تالار فرهنگیان شهرستان بافق برگزار شد.

ترکمانی بسیجیان و خوانواده ایشان را الگوی جامعه امروزی دانست و گفت: جامعه امروز شما را رصد می کند و شما الگوی مردم هستید و در این راه لازم است چهار ویژگی محبوبیت ، موفقیت ، مقبولیت و مدیریت را داشته باشید تا دیگران به سمت شما جذب شوند.

وی با اشاره به اینکه فساد در جامعه امروز زیاد شده است بیان کرد: در جامعه امروز تعامل زن و مرد کم شده است ایشان در بیرون خوانواده خود به خصوص فضای مجازی به دنبال آرامش می گردند و این اصلی ترین عامل فساد است.

دکتر ترکمانی آرامش را اصلی ترین معقوله در جامعه امروز برشمرد و سر منشأ آن را نهاد خوانواده دانست وی در ادامه تصریح کرد وجود 6 عامل باعث سلب آرامش روحی در بنیان خوانواده می شود که آنها سؤظن ، قهر ، ضرب ، شتم ، ترس و توقع می باشندکه در آخر به توضیح هریک از آنها پرداخت.

در پایان سخنرانی، سرهنگ جمالی با تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)  از جمع حاضر و سخنران این جلسه تقدیر و تشکر کرد.

در آخر ، مراسم قرعه کشی به مناسبت مسابقه کتابخوانی برگزار شد که در این میان به پنج نفر جوایزی اعطا شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page