بازدید امام جمعه بافق از جامعه معلولین شهرستان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 2 تیر 1395

صبح روزگذشته مصادف با میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و آغاز هفته کرامت؛ امام جمعه شهرستان از جامعه معلولین دیدار کرد.

در این دیدار که دکتر خوشگذران رئیس اداره بهزیستی و پرسنل این تشکل حضور داشتند شاهپورزاده رئیس جامعه معلولین ضمن خیرمقدم و تبریک هفته کرامت به گزارشی از اهداف،وظایف،اقدامات و مشکلات این تشکل ارائه کرد و خواستار مساعدت امام جمعه در زمینه فرهنگ سازی به منظور سوق دادن خیرین به سمت و سوی معلولین و مشکلات آنها شد.

وی تعدادی از نیازهای اولویت دار این تشکل ازجمله واگذاری ساختمان، خرید یک دستگاه مینی بوس جهت سرویس ایاب و ذهاب و اردوهای سیاحتی زیارتی ویژه معلولین، واگذاری امور پیمانکاری به شرکت فراگیر این تشکل و مشکل اشتغال معلولین را بیان کرد. در ادامه حجت الاسلام سلیمانی گفت: به طور کلی در اجتماع ما اطلاعات کمی از معلولین و وضع زندگی آنها وجود دارد و باید بستری فراهم شود تا مردم بیشتر با مقوله معلول و معلولیت آشنا شوند .

وی همچنین در خصوص درخواست های اشاره شده اظهار داشت : در جلسه ای  که فردا با حضور صباغیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار  و مدیریت سنگ آهن مرکزی برگزار خواهد شد درخواست های ارائه شده  مطرح خواهد شد تا بتوان قدمی در رفع مشکلات این تشکل برداریم.

روابط عمومی جامعه معلولین بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page