تجلیل از ۶۰ نفر از پیشکسوتان اصناف بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 2 تیر 1395

به مناسبت روز اصناف:

عصر روز گذشته همایش روز ملی اصناف و تجلیل از پیشکسوتان اصناف بافق با حضور مسئولین استانی و شهرستان و با همت اتاق اصناف در محل هتل علمدار برگزار شد.
مهدی سروش مسئول روابط عمومی اتاق اصناف بافق در گفتگو با خبرنگار«بافق فردا» ضمن تبریک این روز به کسبه و بازاریان گفت: روز یکم تیرماه به نام روز اصناف نامگذاری شده است به همین منظور از ۶۰ نفر از پیشکسوتان و بازاریان شهرستان تجلیل شد.

سروش در ادامه با اشاره به عملکرد حوزه اصناف عنوان نمود: ۱۵۰۰ واحد صنفی داراری مجوز کسب در شهرستان فعال هستند. و مهمترین اقدامات اصناف بافق در سال 9۴ تفکیک اتحادیه هاُ، بازرسی مستمر از کسبه ها، اعلام نرخ به تمام واحدهای صنف، کنترل دست فروشان با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، کمک در امر تنظیم بازار، توزیع اقلام پر فروش در ماه رمضان، انجام بازرسی ویژه، اکیپ نوروزی با مشارکت اماکن، فرمانداری، اداره صنعت، ارائه لیست کشیک اصناف در مناسبت های مختلف سال ،کمک های مردمی درطول سال به مناسبت جشن گلریزان، دستگیری از ایتام و… می باشد.

مسئول روابط عمومی اتاق اصناف بافق در پايان سخنان خود با اشاره به ماه مبارك رمضان بر مشتری مداری و رعايت حقوق مصرف كنندگان و تقويت نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی تاكيد نمود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page