افزایش ظرفیت تولید ۹۰ میلیاردی شرکت سنگ آهن مرکزی

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
پنج‌شنبه - 3 تیر 1395

مدیر عامل در جمع مدیران و سرپرستان شرکت؛

شرکت سنگ آهن مرکزی اکنون بیشتر از ظرفیت خود به میزان 90 میلیارد تومان تغییر تولید داده است و این تغییر افزایش، باید در برنامه های آینده شرکت رو به رشد باشد تا دچار بحران نشود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی در جلسه مدیران و سرپرستان شرکت در سالن اجتماعات آموزش شرکت ، عدم تنوع محصول را یکی از معضلات سنگ آهن عنوان کرد و گفت: اگر سنگ آهن محصولات متنوع داشت جدا از کنسانتره خود به خود بسیاری از هزینه ها را پوشش می داد.
محمدجواد عسکری به افزایش ظرفیت تولید ۹۰ میلیاردی شرکت سنگ آهن مرکزی اشاره کرد و افزود: اکنون این شرکت بیشتر از ظرفیت خود تولید دارد و افزایش تولید در برنامه های آینده شرکت برای جلوگیری از شرایط بحران در نظر گرفته شده است.
وی عنوان کرد: اگر امروز با هر شرایطی حقوق نیروهای شرکت سنگ آهن مرکزی پرداخت می شود و هیچگونه مزایایی کم نشده، به خاطر تغییر تولید بوده است و امیدواریم ذخایر موجود به نحو احسن مدیریت شود تا با مشکلی روبرو نشویم.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی نیروی انسانی را سرمایه شرکت دانست و بیان کرد: به خاطر همکاری و سعه صدری که همه نیروها داشتند، طرح های توسعه سنگ آهن تعطیل نشد و شرکت همواره از حقوق و مزایای کارکنان خود دفاع می کند.
عسکری خواهان شفاف سازی مسائل و مشکلات موجود شرکت شد و افزود: مدیران و مسئولان قسمت های مختلف شرکت، برای حل شدن مشکلات با تیم کارشناسی، موضوعات مالی را برای نیروها مطرح و با کمک هم حل کنند تا به شرایط بحرانی برخورد نکنیم.
وی عنوان کرد: هر ساعت کاهش و توقف در کار، اثرات نامطلوبی در تولید خواهد داشت اما با کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده، حقوق نیز به روز پرداخت خواهد شد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به پرداخت حقوق کارکنان در بیست و پنجم هرماه اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه هشت روز از پرداخت حقوق گذشته، پیگیر وصول مطالبات شرکت هستیم.
محمدجوادعسکری خاطر نشان شد: با برنامه ریزی های انجام شده و مشکلات موجود، در شرکت سرمایه گذاری کردیم تا تولید برای مقابله با بحران های آینده افزایش یابد.
وی به برخی سخن ها مبنی بر خروج واگن های سنگ از معدن و نبود پول اشاره و بیان کرد: با این وجود استخراج سنگ، قیمت جهانی سنگ خیلی کاهش پیدا کرده و هر کشتی ۷۰۰هزار تنی با قیمت ۱۶ میلیاردتومان، قیمت همان کشتی اکنون ۵ میلیاردتومان شده است.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: برای هرکس که بخواهد در بافق سرمایه گذاری کند فرش قرمز پهن و برای انجام کارهای جوار معدنی به وی کمک می کنیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
لا ادري این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 3 تیر 1395 - 4:08 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

راستي يه سوال حقوق مديران و سرپرستان شركت سنگ آهن كه جز اون حقوق هاي چند ده ميليوني كه نيست ؛لطفا اگر كسي خبر داره به ما هم بگه تا حداقل اين جوري پوز شهرمون را بديم.

لا ادري این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 3 تیر 1395 - 4:21 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

راستي جهت اطلاع ايميدرو در حال ساخت يك كارخانه الكترود در اردكان است . اي همه عزيزان به گوش باشيد و هوشيار …..

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 3 تیر 1395 - 5:51 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آينده و چشم انداز شركت سنگ آهن در صورت تامين خوراك و راه اندازي كارخانه هاي جوار معدني بسيار روشنه.فقط براي يه مدت محدود عبور از اين وضع كه عامل اصليش كاهش شديد قيمت جهاني سنگ اهن و فولاد هست(يعني يك عامل بيروني و ربطي به مديريت نداره ) همه بايد تا مي توانند صرفه جويي كنند و چند وقتي دندون روي جگر بزارن و هر كاري از دستشون برمياد واسه آرامش شهر بردارند. كمبود بودجه و نقدينگي سنگ آهن يكي بخاطر قيمت پايين سنگ و يكي به دليل افزايش باطله برداري هايي هست كه بايد در طول ساليان قبل برداشت ميشده ولي مديران قبلي فقط به فكر استخراج سنگ آهن بودن و آينده نگري نداشتند.با تشكر از جناب آقاي عسكري همه بايد تا حدي كه مي توانند به ايشان كمك كنند چون هم به فكر سرمايه گذاري واسه آينده شهر بودن هم هر كمكي توانستند به شهر بابت بهداشت جاده و … انجام دادن

You cannot copy content of this page