جريمه سنگين تخليه نخاله ساختماني در حاشيه شهر

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 5 تیر 1395

مدیر خدمات شهری شهرداری بافق از جريمه و توقيف خودروهای متخلفين تخليه غيرمجاز خاک، نخاله و ضايعات ساختماني در حاشیه شهر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق، محمد قاسمی با اشاره به اينکه امروزه با گسترش شهرنشيني و افزايش ساخت‌و‌سازها ميزان توليد نخاله‌هاي ساختماني نيز به مراتب افزايش يافته و به تبع آن مشکلاتي نيز در اين حوزه به وجود آمده است، تصريح کرد: از جمله اين مشکلات مي‌توان به تخليه ضايعات عمراني در محل‌هاي غيرمجاز از جمله حاشيه جاده‌ها و معابر توسط افراد فرصت‌طلب اشاره کرد‌.
وي با بيان اينکه تخليه غيرمجاز خاک و نخاله و ضايعات ساختماني علاوه بر ايجاد اثرات مخرب زيستي محيطي و نازيبايي‌هاي بصري، آلودگي محيط زيست و بيماري‌هاي مختلف را نيز در پي خواهد داشت، عنوان کرد: از سوي ديگر وجود خاک و نخاله‌هاي ساختماني در مجاورت بلوار ها و معابر شهري امکان بروز حادثه را به ويژه در شب افزايش داده، و بعضا موجب آبگرفتگی معابر در حاشیه شهر می شود.
قاسمی با اشاره به ایجاد گود مناسب تخلیه نخاله های ساختمانی واقع در پشت کارخانه کاشی زمرد از شهروندان خواست: در صورت توليد نخاله هاي ساختماني آن را با استفاده از خودروهاي مجاز به مرکز جمع آوري نخاله خارج از شهر انتقال دهند تا حاشيه شهر و اراضي ساخته نشده با وجود نخاله هاي ساختماني چهره زشتي پيدا نکند.
مدیر خدمات شهری شهرداری بافق با تاکيد بر اينکه برخي راننده‌هاي خودرو‌هاي حمل ضايعات عمراني، با بي‌توجهي به اين امر، نسبت به تخليه آن در حاشيه کمربندي‌ها، معابر کم تردد و مبادی ورودی شهراقدام مي‌کنند، اظهار کرد: به اين علت شهرداری با برگزاري جلسات متعدد و تعامل مناسب نيروي انتظامي و راهنمايي و رانندگي شهرستان و سایر مراجع ذی ربط اقدام به برخورد با متخلفین خواهد نمود.
وي افزود: با تشکیل اکيپ‌هاي ويژه و نصب دوربین در محورهاي مواصلاتي شهر ، به صورت نامحسوس، در تمامي ساعات شبانه‌روز اقدام به کنترل مسیر ها نموده و با متخلفين برخورد قاطع می شود.
‌قاسمی درباره نحوه برخورد با متخلفين اظهار کرد: افرادي که اقدام به تخليه غيرمجاز پسماند ساختماني در سطح شهر و حريم آن مي‌کنند، علاوه بر جریمه نقدی و توقیف طولانی مدت خودرو، مکلف به جمع‌آوري نخاله‌هاي تخليه شده هستند.
مدیر خدمات شهری شهرداری بافق خطاب به شهروندان عنوان کرد: در صورت مشاهده حمل نخاله هاي ساختماني به مراکز غيرمجاز مراتب را با شماره های 32420880 ، 32422444 و یا سامانه 137 در میان بگذارند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 5 تیر 1395 - 9:06 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام جاده صادق اباد هم نظارت داشته باشید خیلی خراب است جای که توریست هم در جاده رفت و امد می کند

You cannot copy content of this page