مدیرعامل تعاونی مسکن سنگ آهن بافق از شرکت «اوان » و «آرمان طوس» مشهد شکایت می کند

دسته: عمومی
۵ دیدگاه
جمعه - 11 تیر 1395

در چند روز اخیر تماس ها و پیامهای زیادی از سوی همشهریان بافقی مبنی بر عملکرد ضعیف و خارج از عرف کارکنان هتل آرمان مشهد به خبرنگار«بافق فردا» واصل شد.
به همین منظورخبرنگارما برای شفافیت موضوع وعلت چنین برخوردی از سوی کارمندان گفتگویی تلفنی با مدیرعامل تعاونی مسکن سنگ آهن بافق انجام داد و از وی خواست تا در این زمینه توضیحات کامل را ارائه دهد.
وی با تایید چنین موضوعی گفت: بله متاسفانه نارضایتی از این دو شرکت ایجاد شده و در حال حاضر شکایت کیفری و گرفتن وکیل در دستور کار قرار گرفته است.
عباس یزدانی در ارتباط با مشکلات پیش آمده پیرامون هتل آرمان مشهد اظهار داشت: در سال 92 تعداد 30 سوییت از هتل آرمان مشهد با توجه به تبلیغات اغوا کننده شرکت «اوان» خریداری شد وحتی به تعدادی از سرمایه گذاران بافقی و یزدی پیشنهاد گردید در این پروژه سرمایه گذاری کنند.
وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در این طرح ضرر میلیاردی برای ما دربر داشته است عنوان کرد: متاسفانه هتل آرمان به آنچه تعهد کرده اصلا عمل نمی کند و وعده وعیدهای گذشته با رفتارهای ناشایست امروزاز زمین تا آسمان فرق دارد.
مدیرعامل تعاونی مسکن سنگ آهن بافق ادامه داد: مدیران شرکت آرمان پاسخگوی تعهدات خود نیستند بابت این موضوع نامه های محرمانه ای به مدیران شرکت «اطلس ایرانیان» که شرکت بالاسری «آرمان طوس» و از شرکت های زیر مجموعه بانک انصار می باشد ارسال گردیده که تا به امروز هنوزجوابی دریافت نشده است.
یزدانی افزود: با توجه به تعریف و تمجید از سوی شرکت «اوان» برای خرید سهام هتل رونوشت نامه های محرمانه به این شرکت نیز ارسال شد که آن هم بی جواب مانده است.
وی از تمام کسانی که قصد خرید از شرکت های اوان و آرمان طوس مشهد را دارند خواست تا بعد از در نظر گرفتن جوانب کار اقدام کنند و گول ظواهر امر و اینکه به بعضی از نهادها تعلق دارند را نخورند.
این مقام مسئول با عذرخواهی از تمام سرمایه گذاران و افرادی که بواسطه عملکرد ضعیف و خارج از عرف کارکنان و مدیران هتل آرمان مورد بی احترامی قرار گرفته اند بیان کرد: این قول را خواهم داد که تا احقاق حقوق سهامداران ازهیچ کوششی فروگذاری نکنم .
در ادامه مدیر عامل تعاونی مسکن شرکت سنگ آهن بافق درباره اقدامات پیش رو درباره مشکلات پیش آمده تصریح کرد: اولین اقدام گرفتن وکیل و شکایت کیفری و حقوقی در این زمینه است
عباس یزدانی در پایان این گفتگو گفت: چنانچه این دو شرکت به تعهدات و خواسته ها جامه عمل نپوشاند در جراید و روزنامه های کثیرالانتشار اعتراض خود را اعلام می نماییم تا این گونه شرکت ها که ظاهر و باطنشان با هم فرق دارد به مردم معرفی شوند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
s این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 12 تیر 1395 - 8:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

توی سایت هتل آرمان برید، نظرات همه مساعد بوده و از رفتار کارکنان این شرکت و هتل، بسیار راضی بودند …. اینم آدرسش http://www.eghamat24.com/MashhadHotels/ArmanHotel.html

شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 12 تیر 1395 - 9:04 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام. جناب آقای یزدانی از مشکلات فوق که بگذریم خداوکیلی فکری هم به حال شهرک واگذار شده سنگ آهن (جنب سپاه )کنید . از یه تابلو که نصب نکردید تا اسم شهرک را یاد بگیریم گرفته تا سند دار نبودن زمین های واگذاری بعد از اینهمه سال ، عدم وجود فضای سبز ، عدم وجود یه مغازه برای راحتی خلق خدااااا ، عدم وجود مدرسه و مسجد و .. . واقعا چه جوری برنامه ریزی شهری میکنید ؟

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 12 تیر 1395 - 12:41 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بنده ی خدا، شهرک توی کمربندی که قدیمی تره وقتی توی کوچه ها با ماشین میری باید جلوبندی ماشین را عوض کنی. از بس بالا و پایین میری دل و روده ات از توی حلقت میریزه بیرون. چند بار هم به این یزدانی زنگ زدیم برای آسفالت ولی دروغ میگه. به یکی میگه فردا، به یکی میگه پول دادیم به شهرداری اونا باید بیان، به یکی میگه 1 ماه دیگه، به یکی میگه هفته دیگه میان برای زیرکوبی و بعدش آسفالت. آقا اصلا آسفالت نخواستیم. حداقل با گریدر کوچه و خیابان اصلی را صاف کن.ماشین و موتورمون داغون شد.
حالا شما میگی شهرک کنار سپاه؟ هتل آرمان؟؟؟؟؟؟ دلت خوشه

خشم گین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 12 تیر 1395 - 1:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

شهرک سنگ آهن (امام حسین)

خیلی وقته قرار بود آسفالت بشه چی شد؟؟؟؟

پاتوق که در محل فضای سبز درست شده چی شد؟؟؟؟

امکانات چی شد؟؟؟؟؟؟؟
تابلو چی شد؟

و…..

شهروند درجه 2 این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 13 تیر 1395 - 1:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
شهرک امام علی (ع)هیچ گونه فضای باکاربری تجاری وفرهنگی واموزشی ومذهبی نداره عزیز من نور چشم من
میفهمی یعنی نداره

You cannot copy content of this page