29 اثرهنری به دبیرخانه سمپوزیوم مجسمه های شنی بافق ارسال شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 15 شهریور 1395

دبیر جشنواره تابستانی بافق گفت: از 21دانشکده هنر سراسر کشور برای حضور در جشنواره مجسمه های شنی بافق دعوت شده است که در مجموع 29 اثر هنری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است .

دبیر جشنواره تابستانی  بافق با اشاره به اینکه نخستین جشنواره تابستانی این شهر از اخر شهریور ماه در مجموعه تفرجگاهی آبشار برگزار می شود اظهار داشت: مهمترین برنامه هنری این جشنواره برگزاری سمپوزیوم مجسمه های شنی در این مجموعه است که با حضور هنرمندانی از سراسر کشور برگزار می شود.

اسرافیل پناهی افزود: با دعوت از هنرمندان سراسر کشور 29اثر هنری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است .

وی خاطر نشان کرد: این آثار از استان های خراسان رضوی ، اصفهان ، تبریز ، خوزستان ، گیلان ، یزد و سایر نقاط کشور  به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است .

دبیر جشنواره تابستانی بافق بیان داشت : این آثار هنری در موضوعاتی چون مجسمه وحشی بافقی ، یوزپلنگ آسیایی، رستم و سهراب و … ارائه شده است .

پناهی گفت:از مجموع آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره 13طرح توسط هیات داوران برای رقابت انتخاب می شوند.

وی بیان داشت : هنرمندان انتخابی ساخت مجسمه های خود را از تاریخ بیستم شهریور به مدت سه روز در دو نوبت صبح و عصر به مدت 3 روز در مجموعه تفرجگاهی آبشار بافق آغاز می کنند و در نهایت به 3 اثر برگزیده هدایایی اهدا خواد شد .

دبیر جشنواره تابستانی بافق  عنوان کرد: علاوه بر هنرمندان انتخابی برای ساخت مجسمه های شنی برنامه ریزی شده است علاقمندان به ساخت مجسمه های شنی در حاشیه این جشنواره با هماهنگی دبیرخانه به صورت داوطلبانه ایده ها و طرح های خود را ارئه کنند .

پناهی گفت:  داوران این سمپوزیوم   استادان جعفر نجیبی ، محمد بهابادی و  معماریان هستند.

وی بیان داشت :  آثار ساخته شده توسط هنرمندان به مدت یک هفته  در مجموعه آبشار در معرض دید عموم قرار می گیرد.

روابط عمومی شهرداری بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page