بیش از ۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بافق برگزار می شود/ “ما آماده ایم” شعار هفته دفاع مقدس

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 30 شهریور 1395

photo_2016-09-20_20-58-37
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: امسال در هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی ، هنری و ورزشی متنوع در پایگاه های مقاومت و نقاط مختلف شهرستان بافق برگزار می شود.
سرهنگ رضا جمالی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار داشت: سپاه پاسداران ناحیه بافق امسال در هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰ برنامه متنوع در نقاط مختلف شهرستان و پایگاه های مقاومت برگزار می کند.
وی دیدار با امام جمعه شهرستان، غبارروبی و عطر افشانی قبور شهر، فضاسازی مناسب در سطح شهرستان، اجرای رژه نیروهای انتظامی، نظامی و بسیجیان،همایش پیاده روی خانوادگی از محل امامزاده عبدالله(ع) تا پارک آبشار، همایش نشست انس و مودت، شبی با خاطره و دیدار با خانواده شهدای شهرستان با حضور مدیران کل استان از اهم برنامه های این هفته عنوان کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق همچنین با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط و وضعیت منطقه شعار«ما آماده ایم» مد نظر قرار گرفته است تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه پوستر و عکس، مسابقات فرهنگی، هنری، مستد سازی خاطرات رزمندگان دفاع مقدس و تدوین کتاب نقش بافق در ۸ سال دفاع مقدس از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page