دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 آبان 1395 - 8:01 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام امیدواریم نتیجه داشته باشه و باز مسئولین با دو تا کلمه حرف وعده و و عید الکی ندهند

رحیمیان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 آبان 1395 - 9:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آفرین به هم بستگی مردم بافق

خ ش م این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 آبان 1395 - 10:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

و……
در حالی که جناحهای سیاسی تصور می کردند مردم بافق غرق در نماز ظهر عاشورا هستند و با مخدری از جنس معنویت تا ماهها در فضا به سر می برند ، در روز چهارم آبان درفش کاویانی در جاده ی بافق یزد افراشته شد تا از خون جوانانی دادخواهی کند که توسط این جاده ی ضحاکی به کام مرگ برده شدند و این یک نشانه ی روشن برای اینده ای زیباست .

    علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 آبان 1395 - 7:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    قاطی کردی رفیق
    محرم و صفر به ملت یادآوری میکند که با در میدان نبودن اوضاع حتی تا کشته شدن امام زمان هم پیش میرود .
    در ضمن آنها که جاده را بستن از درفش کاویانی اگر چیزی ندانند که در جای خود جای تاسف دارد
    حتما از علم و شمشیر عباس و … که در راه سعادت بشریت زده شد چیزهایی می دانند
    و مطمئن باش آن جمعی که این حرکت را کردند حتما اربعین کربلان و معلمشانم را به دنیا معرفی خواهند کرد واین حاصل معنویت عاشورا و تاسوعاست و انشالله در تمام صحنه های زندگیشان از بافق گرفته تا تهران و … فعالانه و مدبرانه خواهند بود

    امروز بافق و مردمش امواج بلند سربلندی و سرافزاری را یادآور میشوند که سالها از آن خبری نبود

      ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 آبان 1395 - 9:55 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

      شما راست میگی !!!

از معترضان دیروز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 آبان 1395 - 10:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

در جواب به علی
دوست گرامی
اگر اعتراض دیروز از جنس نماز ظهر عاشورا بود مسئولین محترم پیشاپیش مردم در آن شرکت می کردند و علم و کتل آن را هم فراهم می نمودند . حتی مداح هم می آوردند.
اعتراض دیروز از جنس کاویانی بود ولو اینکه معترضان به آن واقف نبوده باشند . البته اکثر چهره ها جوان است و به احتمال زیاد این افراد در کتب درسی خود با درفش کاویانی آشنا شده اند .
اعتراض عاشورایی مسئولین را نمی ترساند . اعتراض کاویانی است باعث می شود آنها شلوار خویش را خیس کنند . در اعتراض عاشورایی اینطور که علما می گویند قرار است دین خدا یاری شود ولی در اعتراض کاویانی حقوق مردم دنبال می شود .بعید می دانم هدف جوانان از اعتراض دیروز یاری دین خدا بود . قضاوت با شماست.

    علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 آبان 1395 - 1:08 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    دین خدا یعنی خدمت به خلق
    در بخشی از پیامتان با شما هم عقیده ام و خرسندم از همکلام شدن با شما . امروز دیگر بایداز مجلس روضه و علم و کتل فرا تر رفت و به عاشورا عمل کنیم و البته دقت کنیم که کجیها و … عاشورائیان و برخی اشکالات برپا کنندگان مراسم عاشورا را به نهضت عاشورا نسبت ندهیم . و از طرفی این که علما می گویند قرار است دین خدا یاری شود دینی که حقوق مردم را ، عدالت را ، پارتی بازی و … را درست کند اگر مقصود دین متحجران و روخوانی قرآن و نهج البلاغه و گریه و … بدون عمل است فایده اش فقط یادگردن ادبیات عرب و رخدادهای صدر اسلام است

    در ضمن بنظرم نماز ظهر عاشورا پشت سرمسئولینی هنر است که در خط مقدم خدمت به مردم شب و روز نداشته باشند خود را خادم مردم بدانند نه بزرگتر . این روزها آنان که کاردستشان است میبایست چندروزی باشد که خانه نرفته باشند شب از خواب پریده باشند نه اینکهبرخیشان از بافق بیرون نرفته اند حالا از هرچه میخواهند دم بزنند عمل مهم است عملی که در خدمت خلق باشد .
    اما انحصار و جدائی انداختن بین ملت و گفتن اینکه اینان کویانان بودند و از حسینیان نبودند درست نیست ، ما همه ایرانی هستیم هر فکر و کلامی که به پیشرفت و سربلندشدنمان کمک میکند را میپذیریم و از کاویانیها و علی الخصوص بافقیهای نامدار و پایدار خوانده ایم و به آنها افتخار میکنیم ولی میبایست عمل کنیم بدانچه مفتخریم.

یاسر فلاح این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 18 آبان 1395 - 8:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

این جوانان غیرت و همتشان را از امام حسین (ع) خود درس گرفته اند و اگر از آنها از درفش کاویانی سوال نمایید خیلی کم از آن اطلاع دارند و یا اصلا نمی شناسند ، این افراد کسانی هستند که در مجلس روضه حضرت و زیر علم و پرچم امام حسین علیه السلام بزرگ شده اند و درس آزادگی را از آن امامی که فرمود اگر دین ندارید آزاده باشید آموختن .
کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا .

از نظر تاریخی نه در متون اوستایی و نه در هیچ‌یک از نوشته‌های بجا مانده از دوران هخامنشی، سلوکی و اشکانی اشاره‌ی مستقیمی به درفش کاویانی نشده‌است. پژوهشگران امروزی در مورد اینکه آیا درفش کاویانی جدا از روایتهای اسطوره‌ای یک واقعیت تاریخی بوده‌است محتاطانه برخورد می‌کنند.[۱]

You cannot copy content of this page