برگزاری نخستین همایش استعدادیابی اسکیت در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 18 آبان 1395

photo_2016-11-08_10-54-45

رییس هیئت اسکیت شهرستان بافق از برگزاری نخستین همایش استعدادیابی اسکیت خبر داد.

محمد رضا امیدوار صبح امروز در دیدار با مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان با اعلام این خبر گفت: این همایش در راستای معرفی ورزش اسکیت به شهروندان و استعدادیابی و شناسایی پتانسیل ها در این رشته ورزشی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: رشته اسکیت در بافق از ظرفیت بالایی برخوردار است اما نیاز به توجه و حمایت ویژه دارد.

رییس هیئت اسکیت بافق افزود: تاثیرات کمک به این رشته ورزشی و تامین ساختار زیر بنایی آن حداقل 3 سال آینده مشخص می شود.

امیدوار همچنین با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در جهت ارتقای این رشته ورزشی در میان علاقمندان بیان کرد: بافق می تواند به یکی از مهمترین قطب های استان در پرورش ورزشکار اسکیت باز تبدیل شود.

رییس هیئت اسکیت شهرستان از راه اندازی لیگ اسکیت به میزبانی بافق خبر داد و تصریح کرد: این امر با پرورش حداقل ده مربی خانم و آقا در بافق میسر می شود.

وی خاطر نشان کرد: برای ارتقاء اسکیت هر ماه از مربیان درجه یک استانی یا کشوری دعوت بعمل می آید تا با برگزاری دوره های تخصصی بتوانیم در راستای پرورش مربی و نیروی متخصص گام بلند برداریم.

وی از قائمی مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش خواست تا این در زمینه رشد و پیشرفت این هیئت وی را یاری رساند.

امیدوار بیان کرد: مربیان ورزشی شهرستان می توانند در دوره های آموزشی شرکت کنند و آموزش های لازم را در زمینه ورزش اسکیت فرا گیرند.
وی همچنین یادآور شد: شروع ثبت نام دوره جدید آموزش اسکیت از اول آذرماه در تمام ردهای سنی زیر نظر مربی فدراسیون کشور انجام می شود.

محمد قائمی نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: اداره آموزش و پرورش برای برای بهبود کیفیت فعالیت های ورزشی از هیچ کمکی دریغ نمی کند و تلاش خواهد کرد با هماهنگی اداره ورزش و جوانان شاهد احیای دوباره رشته های ورزشی در شهرستان باشد.

photo_2016-11-08_10-54-48


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page