نشست برنامه ريزي مراسم نهم دي ماه در شهرستان بافق

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 5 دی 1395

photo_2016-12-25_15-12-06

photo_2016-12-25_15-11-55

photo_2016-12-25_15-11-58

photo_2016-12-25_15-11-55

photo_2016-12-25_15-11-51

در آستانه فرا رسيدن حماسه ملي نهم دي ماه ( روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت) نشست برنامه ريزيز و هماهنگي برنامه هاي اين روز با حضور امام جمعه ، سرپرست فرمانداري و ساير مسئولان شهرستان در دفتر امام جمعه بافق برگزار شد.

امام جمعه بافق در اين نشست 9 دي را جزء رويدادهاي ماندگار كشور عنوان كرد و گفت: فتنه گران داخلی و خارجی با حمایت ايادي استكبار قصد داشتند که بر ضد نظام و انقلاب و جایگاه ولایت خدشه وارد كنند كه موفق نشدند.

حجت الاسلام سيد جواد سليماني عاملين فتنه 88 را افرادي بي بصير و سست ايمان خواند و تصريح كرد: هتك حرمت به جايگاه و عكس بنيانگذار انقلاب و مجالس عزاداري سالار شهيدان اقدامات ناشايستي بود كه بعد از جريان انتخابات گذشته رخ داد كه خود باعث تحريك احساسات مردم ايران شد.

وي افزود: مردم ايران با حضور حماسي و گسترده خود به جهانيان اعلام كردند كه هميشه پشتيبان ولايت فقيه و انقلاب و معتقد به اهل بيت و نظام هستند.

امام جمعه بافق با بیان فرمايش مقام معظم رهبری در خصوص ماندگاري 9 دي در تاريخ ، تصريح كرد: 9 دی روز پیوند و میثاق امت با ولایت است، پیوندی که با هیچ فتنه ای متزلزل نمی شود و تا جان در بدن هست باید از نظام، انقلاب و ولایت فقیه دفاع کرد.

سرپرست فرمانداري بافق در ادامه با اشاره به جريانات پس از انتخابات 88 گفت: برخي از افراد قصد داشتند براي رسيدن به اهداف خود، منافع ملي را تخريب كنند.

محمد زاده رحماني افزود : اميداوريم در هيچ مقطع و زمان ديگري شاهد چنين انتفاقاتي در كشور نباشيم.

وي با تاكيد بر اينكه بايد در تمام امور پشتيبان ولايت فقيه و نظام باشيم، خاطر نشان كرد: مردم با بصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی با درایت و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب به این نقطه از پیشرفت و عزت رسیده است.

در ادامه مسئولان به بیان نکاتی درخصوص حماسه 9 دی ماه پرداختند و ضمن تأکید بر تغییر فضای تبلیغاتی شهر و نصب بنر و پارچه در سر درب ادارات، زمینه حضور پرشور مسئولان و عموم مردم را خواستار شدند.

گفتني است مراسم گراميداشت حماسه 9 دي ماه در شهرستان بافق روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنراني آیت الله سید محمد جواد آیت اللهی امام جمعه موقت يزد در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار مي شود.
منبع :روابط عمومی فرمانداری بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
قنبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 6 دی 1395 - 7:51 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

به امید روزی که رئیس فتنه ها ازمیان برداشته شه

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 6 دی 1395 - 9:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کاش میشد عکس ها را که بر روی آنها کلید می کنیم بزرگتر شده تا تصویر واضح تر دیده بشه و افراد داخل عکس به چشم بیان

You cannot copy content of this page