رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق :تغییرات صورت گرفته در هیاتهای ورزشی بافق در راستای توسعه آن رشته ورزشی بوده است

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 23 مرداد 1396
تغییرات صورت گرفته در هیاتهای ورزشی بافق در راستای توسعه آن رشته ورزشی بوده است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در رابطه با تغییرات صورت گرفته در بعضی از هیاتهای ورزشی گفت: تغییرات صورت گرفته فقط برای پیشرفت و توسعه و همچنین در راستای بهبود کیفی وضعیت موجود و ترقی آن رشته ورزشی انجام گردیده است.

IMG_1452

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در رابطه با تغییرات صورت گرفته در بعضی از هیاتهای ورزشی گفت: تغییرات صورت گرفته فقط برای پیشرفت و توسعه آن رشته ورزشی بوده است و تغییرات در راستای بهبود کیفی وضعیت موجود و ترقی آن رشته ورزشی انجام گردیده است.

IMG_1568

رضا نارگانی در نشست مشترک اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق و باشگاه فرهنگی و ورزشی آهن بافق با خبرنگاران و اصحاب رسانه بافق اظهار داشت: قطعاَ خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان بافق میتوانند با تهیه گزارش از روند فعالیت هیات های ورزشی بافق زمینه ساز رشد و توسعه آن رشته ورزشی در بین آحاد مردم باشند .

IMG_1448

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق افزود: هیات های ورزشی باید با برنامه ریزی و انضباط کاری، فعالیت خود را انجام دهند و بر نحوه کارکرد آنها از طرف اداره ورزش و جوانان نظارت صورت می گیرد.

IMG_1543

وی عنوان کرد: افرادی که برای ریاست هیات های ورزشی انتخاب میشوند ، به آنها اعلام گردیده که علاوه بر کارکرد ورزشی مناسب و رشد و توسعه ورزش ، باید ۷۰ درصد از منابع مالی مورد نیاز هیات را خود از طریق بخش خصوصی تامین کنند.

IMG_1540

رییس اداره ورزش و جوانان ادامه داد: معتقدم در انتخاب روسای هیاتهای ورزشی لزومی ندارد که حتما از میان قهرمانان یا پیشکسوتان آن رشته ورزشی صورت پذیرد چون طبق آیین نامه رییس هیات باید یک مدیریت بسیار خوبی در برنامه کاری خود داشته باشد و بتواند در جذب منابع مالی برای آن رشته مربوطه فعال باشد و کلیه کارهای اجرایی هیات بر عهده دبیر و دیگر کمیته های آن هیات ورزشی خواهد بود .

IMG_1551

نارگانی ضمن تشکر و قدردانی از فرماندار شهرستان بافق در راستای حمایت های همه جانبه و دید بسیار مثبت وی به ورزش اظهار داشت : اهمیت به ورزشهای همگانی و توجه ویژه به ورزش بانوان از اولویت های کاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق است و باید اذعان داشت توسعه ورزش نیازمند حمایت جدی و همکاری همه دستگاههای اجرایی است.

وی گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در حد و توانایی مالی که دارد از ورزش حمایت کرده و در آینده نیز این شیوه را ادامه خواهد داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق با بیان اینکه بخشی از تمام موفقیت‌هایی که در عرصه ورزش کسب می‌کنیم نتیجه زحمات و تلاش‌های ارزنده و به موقع خبرنگاران است اظهار داشت: ورزش و جوانان حوزه ای گسترده ای است که می تواند به صورت مستقیم بر نشاط و سلامت جامعه تاثیر گذار باشد که در این راستا خبرنگاران می توانند نقش مهمی را در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه ایفاء کنند.

نارگانی افزود: اصحاب قلم باید نقاط مثبت و منفی فعالیت های ورزشی را رصد کرده و با رعایت اخلاق حرفه ای برای تقویت آن و رفع کاستی ها ، مسئولان این حوزه را یاری کنند.

وی ادامه داد:خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین اداره ورزش و جوانان بافق و اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان بافق وجود دارد و اطیمنان داریم انتقادات، نظرات و پیشنهادات سازنده خبرنگاران به رشد و توسعه ورزش بافق کمک می کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق با اشاره به اینکه خود از اصحاب خبر و رسانه می باشد و مدتی در زمینه خبرنگاری فعالیت نموده است عنوان کرد: دغدغه کار خبر را بخوبی درک می کنم.

نارگانی با بیان اینکه خبرنگار ورزشی در اطلاع رسانی در حوزه ورزش و جوانان کمک شایانی به توسعه ورزش می نماید اظهار داشت :عضو مهم جامعه بزرگ و آبرومند ورزشی ،خبرنگاران ورزشی هستند.

وی با اشاره به فعالیت خبرنگاران با مشاهده نکات مثبت و منفی که یاری رسان جامعه هستند تصریح کرد:اصحاب رسانه بافق بدون هیچ چشم داشت و غرض ورزی در بسیاری از مواقع یار و همراه اداره ورزش و جوانان بافق بوده اند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق همچنین با اشاره به فعالیت های چشمگیر عمرانی نیز گفت:ساخت سونا،جکوزی، سایت تیراندازی با کمان و سالن اختصاصی شمشیر بازی ، تکمیل فاز اول سالن ۱۲۰۰ نفری بافق ، احداث زمین های چمن مصنوعی روستا ههای مبارکه و شیطور ، بازسازی زورخانه های سطح شهرستان ، زیر سازی و بتن ریزی مجموعه ورزشگاه تختی از جمله کارهای صورت گرفته در یکسال اخیر می باشد که جا دارد از فرماندار شهرستان بافق ،مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ،خیرین بزرگوار شهرستان و همچنین از پیگیریها و کمکهای مدیر کل ورزش و جوانان استان تقدیر و تشکر نمود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page