معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد :احساس امنیت مقوله ای فراتر از امنیت است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 27 مرداد 1396
احساس امنیت مقوله ای فراتر از امنیت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد مقوله احساس امنیت را فراتر از برقراری امنیت عنوان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد مقوله احساس امنیت را فراتر از برقراری امنیت عنوان کرد.

محمد علی طالبی در کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران با عنوان همایش غدیر۳ ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: قهرمانان واقعی عبور از بحران، آزادگان سرافراز هستند.

وی ضمن تقدیر از عوامل اجرایی این همایش گفت: موضوعات کارگاههای آموزشی کاملا مورد نیاز مسئولین و صاحب منصبان در سطح شهرستان ها و استان است.

طالبی ابراز امیدواری کرد ماحصل برگزاری چنین نشست هایی ارتقا دانایی مدیران در جهت مقابله با بحران و کاهش اثرات بحران ها در سطح شهرستان ها و استان را در بر داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برقراری امنیت را بستر تمام فعالیت های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه فراتر از برقراری امنیت احساس امنیت باید در جامعه حاکم شود گفت: احساس ناامنی به لحاظ روانی جامعه را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه در بحران ها اتفاقاتی رخ می دهد که ضرورت هماهنگی در راستای تامین امنیت را افزایش می یابد تصریح کرد:به منظور فراهم شدن فضا برای ورود نیروهای امدادی و ارائه خدمات در محل بحران نظم و امنیت باید ایجاد شود.

این مقام مسئول اولین وظیفه ی عوامل مدیریت بحران را برقراری سهولت خدمات ضروری، هماهنگی و مدیریت یکپارچه بحران عنوان کرد و یادآور شد :
نظم و امنیت باعث می شود سطح انتظارات مردم معقول بماند.

وی افزود: باز کردن راه و ممانعت از ورود خودروهای شخصی، حضور به موقع نیروی های انتظامی و خدمت رسانی، ابراز همدردی با مردم و اینکه مردم احساس کنند نیروهای امنیتی و انتظامی در کنار آنان هستند برای مدیریت بحران موثر است .

طالبی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در زمان بحران در راس کار قرار دارد تصریح کرد: سپاه و بسیج و اداره کل اطلاعات در جهت تامین اطلاعات و رصد و فعالیت های مختلف نیروی انتظامی و نظامی را کمک خواهند کرد‌.

وی با بیان اینکه رسانه، افکار عمومی و تشخیص هویت یک ارتباط مستقیم با مباحث امنیتی دارد گفت:چنانچه هماهنگی بین برنامه های وجود داشته باشد کمتر دچار مشکل می شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ادامه داد:در کنار تمام دستگاههای تامین امنیت افکار عمومی نیز باید مدیریت شود نخبگان، ائمه جمعه و جماعت و رسانه ها با تریبونی که در اختیار دارند بر افکار عمومی تا رسیدن به آرامش مناسب موثر هستند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page