نایب رئیس هیات انجمن های ورزشی شهرستان بافق :بالغ بر ۱۵۰ نفر در جشنواره فرهنگی ورزشی شرکت کردند

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 5 شهریور 1396
بالغ بر ۱۵۰ نفر در جشنواره فرهنگی ورزشی شرکت کردند

نایب رئیس هیات انجمن های ورزشی شهرستان بافق گفت:در جشنواره فرهنگی ورزشی مادران و دختران بافق بالغ بر ۱۵۰ نفر شرکت کردند.

IMG_2660

IMG_2658

IMG_2630

نایب رئیس هیات انجمن های ورزشی شهرستان بافق گفت:در جشنواره فرهنگی ورزشی مادران و دختران بافق بالغ بر ۱۵۰ نفر شرکت کردند.

IMG_2634

عصمت بابایی با بیان اینکه این جشنواره در رشته های لی لی ،دارت ، خروس جنگی ، فوتبال رومیزی و گونی بازی برگزار شد اظهار داشت : جشنواره فرهنگی ورزشی مادران و دختران کویر به مناسبت هفته ازدواج و همزمان با هفته دولت انجام شد.

IMG_2625

IMG_2632

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تشویق و ترغیب مادران و دختران بافقی به ورزش عنوان و خاطر نشان کرد : در پایان و در رشته دارت فاطمه حسینی ، فاطمه لیریایی و بتول محمدی به ترتیب به مقام اول تا سوم دست یافتند .

IMG_2564

بابایی افزود: در رشته لی لی و در رده سنی زیر ۱۵ سال مهسا تقی زاده ، فاطمه حفیظ زاده و آتنا فلاح به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی بالای ۱۵ سال نیز سمیه محمد علیزاده ، فاطمه السادات افتخاری و نجمه زینلیان مقامهای اول تا سوم را کسب کردند .

IMG_2544

IMG_2553

نایب رئیس هیات انجمن های ورزشی بافق با اشاره به برگزاری مسابقه در رشته گونی بازی یادآور شد: سمیه شیری، مهدیه تشکری و نجمه رنجبر نیز عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

IMG_2576

وی افزود:در رشته خروس جنگی افسر زینلیان به مقام اول دست یافت و حدیث فتوحی و سارا رجبی به ترتیب دوم و سوم شدند .

IMG_2598

بابایی همچنین ضمن تقدیر از همکار اداره ورزش و جوانان و باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن برگزیدگان رشته فوتبال رو میزی به ترتیب ملیحه اخیگان ، فاطمه دمبوسی و سیما حکمت اعلام کرد.

IMG_2573


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۴۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page