مدیر پروژه آسفالت بلوار ورودی بافق :اتمام آسفالت ورودی بافق تا بیست روز آینده

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 6 شهریور 1396
اتمام آسفالت ورودی بافق تا بیست روز آینده

مدیر پروژه آسفالت بلوار ورودی بافق از اتمام کار تا بیست رو آینده خبر داد.

IMG_2668

مدیر پروژه آسفالت بلوار ورودی بافق از اتمام کار تا بیست رو آینده خبر داد.

IMG_2663

مهدی منتظران با اشاره به اینکه طول این محور۹۵۰ در عرض۱۳ متر است اظهار داشت:با همکاری مسوولان مربوطه شهرستان مشکل ترافیکی بلوار تا حدودی با در نظر گرفتن ورودی از سمت دانشگاه پیام نور و مسیر برگشت حل شده است.

IMG_2661

وی با بیان اینکه از ۲۱ مردادماه کار آسفالت تراشی آغاز شده است عنوان کرد:ضخامت زیاد آسفالت باعث شد تا عملیات آسفالت تراشی به طول انجامد.

.IMG_2665

منتظران با اشاره به اینکه ضخامت آسفالت بلوار ورودی ۲۲ سانت است تصریح کرد: مردم در رابطه با زمانبری طرح حق دارند که گلایه مند باشند اما دستگاه هم قادر نخواهد بود یک مرتبه ۲۰ سانت آسفالت را بتراشد.

مدیر پروژه آسفالت بلوار ورودی بافق خاطر نشان کرد : آسفالت می بایست بصورت لایه لایه تراشیده شود با این وجود برای سریعتر انجام شدن کار تکه ۲۰ سانت آسفالت یکباره تراشیده می شود.

منتظران با بیان اینکه عملیات آسفالت تراشی تا فردا به اتمام می رسد یادآور شد: چنانچه مشکلی در پیشرفت کار رخ ندهد ظرف بیست روز آینده عملیات زیرسازی و آسفالت پایان می یابد.

وی ضمن تقدیر از صبوری مردم گفت: محبت همشهریان عزیز باعث می شود تا کار اساسی انجام شود.

بافق فردا از پیگیری حسن حیدری مسئول کارگاه پروژههای بافق به منظور برقراری ارتباط با مدیر پروژه آسفالت بلوار ورودی بافق کمال تقدیر و تشکر را دارد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page