معاون پرورشی آموزش و پرورش بافق گفت:برگزاری مراسم شکرگزاری آغاز فراگیری قرآن برای دانش آموزان بافقی

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 23 مهر 1396
برگزاری مراسم شکرگزاری آغاز فراگیری قرآن برای دانش آموزان بافقی

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بافق گفت: مراسم شکرگزاری آغاز فراگیری قرآن کریم در مدارس ابتدایی این شهرستان برگزار شد.

IMG_5140

IMG_5111

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بافق در حاشیه برگزاری مراسم شکرگزاری آغاز فراگیری قرآن مدرسه خیری ابراهیمی گفت: مراسم شکرگزاری آغاز فراگیری قرآن کریم در مدارس ابتدایی این شهرستان برگزار شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بافق گفت: مراسم شکرگزاری آغاز فراگیری قرآن کریم در مدارس ابتدایی این شهرستان برگزار شد.

محمد رضا قاسم زاده با اشاره به حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان بافقی در این مدارس اظهار داشت: دانش آموزان اول ابتدایی در این مراسم با فرامین و دستورات الهی آشنا شدند.

IMG_5121

IMG_5154

وی هدف از برگزاری این مراسم معنوی را هدایت دانش آموزان به سمت و سوی کلام وحی عنوان و تصریح کرد:جشن قرآن هرساله برای دانش آموزان اول دبستان برگزار می شود و امسال با توجه به مقارن شدن با ایام محرم به نام مراسم شکرگزاری تغییر نام یافته است.

IMG_5142

قاسم زاده همچنین عنوان کرد:قرائت و یادگیری سوره های کوثر، توحید و آشنایی با مفاهیم اولیه دینی از دیگر برنامه های این مراسم است.

IMG_5167

معاون پرورشی آموزش و پرورش همچنین خاطر نشان کرد: به منظور تشویق و ترغیب دانش آموزان در پایان مراسم به رسم یادبود جوایزی به نونهالان اهدا می شود.

IMG_5164


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page