سنگ آهن در بازی جمعه مصدوم ندارد/به پیروزی در هفته سوم امیدواریم

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 6 مهر 1391
سنگ آهن در بازی جمعه مصدوم ندارد/به پیروزی در هفته سوم امیدواریم
بافق – خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم فوتبال سنگ آهن بافق شرایط تیمش را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: حتی مصدومان هم به بازی روز جمعه با الوند همدان می رسند.
عباس آقایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت مناسب تیم لیگ دسته اولی فوتبال بافق اظهار داشت: بازیکنان با انگیزه بالایی تمرین می کنند و در دو هفته اخیر شرایطی خوبی داشتیم و مصصم هستیم که در هفته سوم هم پیروز شویم.
وی افزود: در حال حاضر هیچ مشکلی نیست و مصدومان تیم هم به بازی می رسند و با بازنگری فیلم تیم الوند همدان و آنالیز آن توسط مربیان به پیروزی در این هفته خیلی امیدوار هستیم.
آقایی عنوان کرد: با توجه به اینکه این بازی در خانه است، به طور قطع باید برد را به هواداران هدیه کنیم.
همه شرایط برای برگزاری بازی خوب و جوانمردانه مهیاست
سرپرست تیم سنگ آهن بافق نیز با بیان اینکه با لطف پروردگار همه شرایط برای برگزاری بازی خوب و جوانمرادنه روز جمعه مهیا است، اظهار داشت: این بازی در عصر جمعه در ورزشگاه شهدای سنگ آهن بافق برگزار می شود.
شریعتی با دعوت از هواداران فهیم استان یزد برای تشویق تیم سنگ آهن که متعلق به همه استان است، افزود: حضور تماشاگران در ورزشگاه باعث افزایش روحیه بازیکنان تیم شده و نقش مهمی در نتیجه بازی خواهد داشت.
وی همچنین با بیان اینکه امکانات ورزشگاه شهدای سنگ آهن بافق در حد مطلوب است، عنوان کرد: زمین چمن و امکانات رفاهی و برای تماشاچیان مهیاست برای یک بازی خوب آماده شده است.
سنگ آهن متعلق به همه شهرستانهای استان یزد است
شریعتی تصریح کرد: تیم سنگ آهن بافق تنها متعلق به بافق نیست و به همه استان یزد تعلق دارد و از همه هوادارن در خواست می کنیم با تشویق تیم در روز جمعه شاهد صحنه های زیبایی از حضور طرفداران تیم باشیم.
وی حضور هم استانی ها را در بافق غنیمت شمرد و بیان داشت: هرکس برای تشویق تیم سنگ آهن به ورزشگاه بیاید در واقع به برد تیم سنگ آهن کمک بزرگی کرده و این موضوع برای کادر تیم سنگ آهن بافق از اهیمت زیادی برخوردار است.
شریعتی از تلاش های دلسوزانه سرمربی تیم سنگ آهن و کادر فنی و مسئولان باشگاه و همراهی مردم تقدیر و تشکر کرد.
تیم سنگ آهن بافق در هفته سوم مسابقات لیگ دسته یک کشور جام آزادگان روز جمعه، هفتم مهر ماه به مصاف تیم الوند همدان می رود.
تیم سنگ آهن بافق تاکنون از دو بازی انجام گرفته یک برد و یک مساوی در پرونده خود دارد و با کسب چهار امتیاز در رده پنجم جدول لیگ دسته یک قرار گرفته است و تیم الوند هم با یک بازی و کسب سه امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page