مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان یزد :اغاز احداث مدرسه ۶کلاسه در بافق-بزودی/ مدرسه خیری خادمیان بافق در دهه فجر افتتاح می شود

دسته: عمومی , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 16 آبان 1396
اغاز احداث مدرسه ۶کلاسه در بافق-بزودی/ مدرسه خیری خادمیان بافق در دهه فجر افتتاح می شود

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان یزد گفت:مدرسه خیری خادمیان اعتباری بالغ بر ۷۰۰میلیون تومان نیاز دارد که سعی می کنیم در دهه فجر آن را افتتاح کنیم.

IMG_20171107_224706

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان یزد گفت:مدرسه خیری خادمیان اعتباری بالغ بر ۷۰۰میلیون تومان نیاز دارد که سعی می کنیم در دهه فجر آن را افتتاح کنیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیزمدارس استان یزد درحاشیه بازدید از مدارس آسیب دیده بافق از اعتبار۲ میلیارد ریالی جهت مرمت و بهسازی آسفالت مدارس این شهرستان خبردادو گفت:این اعتبار از وزارت خانه و از طریق پالایشگاه گرفته شده است.

IMG_20171107_224708

محمدرضا عارفی همچنین افزود:طی ۳ماهه اخیر حدود ۳هزارو ۵۰۰متر از سقف مدارس استان یزد بهسازی و ایزوگام شده است.
وی در رابطه با اتمام مدرسه خیری خادمیان بیان کرد:این مدرسه نزدیک به ۷سال است که تعطیل شده و برخی مشکلات حل شده است که اعتبار برآورد شده در خصوص اتمام این پروژه بیش از ۷۰۰میلیون تومان می باشد و تمام سعی بر این است که این مدرسه در دهه فجر افتتاح شود.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان یزد به برخی پروژه های تعریف شده در این شهرستان اشاره و تصریح کرد:پروژه تخریب و بازسازی در مناطق دچار مشکل این شهرستان تعریف شده و پروژه تخریب و بازسازی مدرسه ۶کلاسه در این شهرستان اجرا می شود که بیش از ۱۲میلیارد ریال اعتبار این گونه پروژه ها می باشد.

عارفی افزود:اعتبار این پروژه نیز در نظر گرفته می شود و طی یکماه آینده کلنگ آن در این شهرستان به زمین می خورد.

وی در خصوص ضرورت تعمیر برخی مدارس شهرستان بیان داشت:مقاوم سازی مدرسه شهیدکارگران،استاندارد سازی گرمایش مدرسه یاران مهدی،اتمام مدرسه خیری خادمیان،نیازکامپیوترمدرسه طالقانی ،استاندارد سازی گرمایش نمازخانه مدرسه ۲۲بهمن و تجهیز برخی مدارس درخصوص وسایل آزمایشگاهی،سیستم گرمایشی و کتابخانه از اقداماتی است که در این شهرستان انجام می شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان یزد اعتبار مقاوم سازی اکثرپرژه ها را بالای ۱۰۰میلیون تومان عنوان کرد.

پریسا رجبی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۶۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page