از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان استان یزد - بازی فینال:یوزهای جوان بافقی زورشان به داور نرسید

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
شنبه - 4 آذر 1396
یوزهای جوان بافقی زورشان به داور نرسید

روز جمعه مورخ ۳/آذرماه/۱۳۹۶ تیم های سنگ آهن بافق و فولاد یزد فینال مسابقات را برگزار کردند که تیم فولاد یزد توانست با شکست شاگردان رضا غلامزاده به مقام قهرمانی برسد.

IMG_20171125_083707

⚪️روز جمعه مورخ ۳/آذرماه/۱۳۹۶ تیم های سنگ آهن بافق و فولاد یزد فینال مسابقات را برگزار کردند که تیم فولاد یزد توانست با شکست شاگردان رضا غلامزاده به مقام قهرمانی برسد.

⚪️این بازی که انتظار می رفت صحنه های جذاب و هیجان انگیزی را از آن شاهد باشیم با تصمیمات عجیب و اشتباهات فاحش داوری به جنجال و خشونت کشیده شد که از جمله میتوان به اخراج سیدکاظم آثاری بازیکن سنگ آهن در دقیقه ۷۵ و همچنین اعمال ۱۱ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اشاره کرد، هر چند بازیکنان سنگ آهن با دوندگی بالا نگذاشتند تیم حریف از این امتیازِ ‘داورآورده’ بهره ای ببرد و بازی در وقت قانونی با نتیجه مساویِ بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی بود که تیم فولاد توانست با نتیجه ۵ به ۴ به برتری برسد.

IMG_20171125_083714

⚪️قاضیِ بازی آنقدر ضعیف قضاوت کرد که صدای دو نفر از بهترین داوران استان یزد که برای تماشای بازی آمده بودند را در آورد و اگر مغرضانه سوت نزده باشد و سطح داوری اش همین باشد باید بازی های محلات را سوت بزند نه فینال مسابقات استان را.

IMG_20171125_083703

⚪️هرچند مسئولین فوتبال و ورزش استان هم استقبالی از بازی فینال نکرده و عدم حضورشان نشان از این دارد که جوانان در نگاه ایشان اهمیتی ندارند و هدفشان برگزاری مسابقات به هر نحوی ست وگرنه علاوه بر حضور، مطمئنا داور بهتری برای بازی انتخاب و همچنین مراسمی در شان فینال برای این بازی در نظر می گرفتند.

⚪️البته ناگفته نماند که تیم فولاد یزد بهترین بازیکنان استان را در اختیار داشته و با همین بازیکنان در مسابقات لیگ یک کشور در رده امید حضور دارند و تاکنون نتایج قابل قبولی هم گرفته اند.

☑️با تمام این تفاسیر و ناملایمتی ها، جوانان سنگ آهن باید بازی دیروز را فراموش کرده و برای مسابقات منطقه ای کشوری که پیش رو دارند آماده شوند تا بتوانند بهترین نمایش را در آن مسابقات ارائه دهند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page