برگزاری مسابقه مهارتهای بسیجی در شهرداری بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 7 آذر 1396
برگزاری مسابقه مهارتهای بسیجی در شهرداری بافق

به مناسبت هفته بسیج یک دوره مسابقه مهارتهای بسیجی ویژه کارکنان شهرداری بافق برگزار شد.

IMG_20171128_192056

به مناسبت هفته بسیج یک دوره مسابقه مهارتهای بسیجی ویژه کارکنان شهرداری بافق برگزار شد.

IMG_20171128_192049

به گزارش روابط عمومی شهرداری، سید علی نوروززاده شهرداربافق گفت: در این مسابقات که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد بسیجیان پایگاه علی ابن موسی الرضا (ع) شهرداری با هم به رقابت پرداختند.

IMG_20171128_192044

فرمانده پایگاه علی ابن موسی الرضا (ع) شهرداری بافق ادامه داد: این رقابت به مدت دو روز در محل شهرداری بافق برگزار شد.

IMG_20171128_192042

وی با بیان اینکه مسابقات در فضایی صمیمی و دوستانه برگزار شد افزود: عبور از موانع، اطفاء حریق با توجه به نوع حریق ایجاد شده، بالا رفتن از طناب و … ازجمله آیتم های این مسابقه مهیج بود.

IMG_20171128_192037

فرمانده پایگاه مقاومت علی ابن موسی الرضا(ع) شهرداری بافق با بیان اینکه علی اصغر فتوحی نفر اول مسابقه مهارتهای بسیجی شهرداری شد گفت: هادی محمدی و محمد جواد ایزدپناه نیز به ترتیب رتبه دوم و سوم را از آن خود کردند.

IMG_20171128_192036

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در حاشیه برگزاری این مسابقه ضمن استقبال از برنامه های خوب پایگاه علی ابن موسی الرضا (ع) شهرداری اعلام آمادگی برای ارائه هرگونه همکاری با شهرداری و با بیان اهمیت تفکر بسیجی در جامعه اسلامی گفت: ما باید با تفکر بسیجی و جهادی به مردم، نظام و اسلام خدمت ‌کنیم .

سرهنگ محمود صادقی افزود: بسیج راهگشای مشکلات برای خدمت به مردم است و این نهاد با همه توان آمادگی دارد که با حضور فعال در همه زمینه‌ها، مردم را یاری کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق خاطرنشان کرد: بسیج در همه عرصه‌های مختلف حضور فعال دارد و مجاهدت بسیجیان در سازندگی، محرومیت‌زدایی، مسائل اجتماعی، فرهنگی و در میدان مبارزه با استکبار انکار ناشدنی‌ است.
همچنین به همین مناسبت مسابقه دارت با انتخاب مهدی صالحی، محمد جواد فتاحی و میثم تشکری به عنوان نفرات برتر در محل شهرداری بافق برگزار شد.
دیدار با امام جمعه، رونمایی از سردیس سرداران شهید و مشاهیر بافق، کوهنوردی، شرکت در نماز جمعه ، حضور در همایش بزرگ بسیجیان و مشارکت در سایر برنامه های هفته بسیج از دیگر اقدامات پایگاه مقاومت علی ابن موسی الرضا(ع) شهرداری بافق در این هفته مقدس بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page