رییس دانشگاه علم و صنعت ابقا شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 6 دی 1396
رییس دانشگاه علم و صنعت ابقا شد

وزیر علوم طی حکمی رییس دانشگاه علم و صنعت را به مدت چهار سال دیگر در این سمت ابقا کرد.

وزیر علوم طی حکمی رییس دانشگاه علم و صنعت را به مدت چهار سال دیگر در این سمت ابقا کرد.

به گزارش ایسنا،‌ دکتر منصور غلامی وزیر علوم با صدور حکمی دکتر محمدعلی برخورداری را برای مدت چهار سال دیگر به سمت رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب کرد.

متن حکم به شرح ذیل است:

“ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده تان و به استناد تبصره ۱ ماده ۴ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برای مدت چهار سال به ریاست دانشگاه علم و صنعت منصوب می شوید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: امیدوارم با سعی و اهتمام جنابعالی و بر اساس اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره مندی از تجربه های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و همفکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام های موثری بردارید.

در انتهای این حکم تصریح شده است: انتظار می رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی واجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوش و اهتمام خویش را به کار ببرید.”

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، دکتر محمدعلی برخورداری استاد گروه آموزشی سازه دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران است و از سال ۱۳۹۲ تاکنون ریاست این دانشگاه را بر عهده داشته است. از دیگر سوابق مدیریتی ایشان می توان به ریاست دانشگاه یزد از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۷، ریاست دانشگاه زنجان از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۱ و ریاست دانشگاه تربیت معلم تهران از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۵ اشاره کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page