تقدیر از هیأت روضه الرقیه بافق

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 19 دی 1396

پیام تشکر مسئول کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) از هیأت محترم روضه الرقیه بافق به شرح ذیل می باشد:

مسئول و اعضای محترم هیأت روضه الرقیه بافق
با سلام و احترام
به مصداق «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» لازم دانسته تا از برگزاری نمایشگاه کتاب در امام زاده عبدالله علیه السلام توسط هیأت روضه الرقیه قدردانی نمایم که این اقدام فرهنگی از طرف یک هیأت تازه تأسیس بسیار پسندیده و شایسته تقدیر است. این حرکت ها می تواند نقطه عطفی باشد برای اجرای طرح های اثرگذار و بزرگ توسط هیأت ها مانند طرح بزرگی که دوستان فرهنگی و هیأتی در تهران در قالب «هر هیأت، یک نمایشگاه کتاب» در ایام محرم و صفر امسال اجرا کردند؛ که قطعاً ورود کتاب های شاخص و مؤثر به زندگی مردم می تواند سبک زندگی را اصلاح و در مسیر درست قرار دهد. بدون شک اگر هیأت های محترم بصورت تشکیلاتی و با دید فرهنگی وارد این میدان جهاد شوند؛ می توانند تحولی اساسی در جامعه پدید آورند.
امید است که ان شاءالله با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مورد هیأت ها، روز به روز به سطح هیأت تراز انقلاب اسلامی نزدیک تر شوید و همواره با حفظ جریان شعور و شور حسینی، با محوریت تفکر انقلابی و ولایی در جامعه جریان سازی نمائید.

بصیر و پایدار باشید

دوستدار و مخلص جوانان انقلابی و ارزشی
عباسعلی محمدی

روابط عمومی کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره)


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page