آیا نازنین به خاطر تزریق پنی سیلین جان خود را از دست داد؟

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 27 دی 1396
آیا نازنین به خاطر تزریق پنی سیلین جان خود را از دست داد؟

صبح امروز خبری به "بافق فردا" ارسال شد مبنی بر اینکه: دختر بچه ای ۶ ساله به نام نازنین صادقی بر اثر تزریق آمپول پنی سیلین جان خود را از دست داده است.

صبح امروز خبری به “بافق فردا” ارسال شد مبنی بر اینکه: دختر بچه ای ۶ ساله به نام نازنین صادقی بر اثر تزریق آمپول پنی سیلین جان خود را از دست داده است.

طی تماس تلفنی موضوع را از پدر متوفی جویا شدیم.

حسین صادقی گفت: فرزندم را عصر روز دوشنبه برای درمان تب به مطب یکی از پزشکان در بافق بردم.

وی با بیان اینکه پزشک برای فرزندم آمپول پنی سیلین تجویز کرد اظهار داشت: این آمپول به همراه آمپول ضد تهوع به دخترم تزریق شد.

صادقی افزود: پزشک تاکید کرد چنانچه فرزندتان دچار تهوع شد قطره ای که نام آن را نیز اعلام کرد گرفته و بر طبق سنش هر بار ۶ قطره به او بدهید.

این پدر داغدیده با اشاره به اینکه به علت شیفت شب کاری در خانه حضور نداشتم گفت:صبح که به منزل رسیدم همسرم گفت از دیشب نازنین، آرام و قرار ندارد و متوجه شدم اصلا حال دخترم خوب نیست.

صادقی بیان کرد: از وحشت اینکه در مسیر بافق به یزد برای دخترم اتفاقی رخ دهد او را به بیمارستان ولیعصر(عج) بافق رساندم، در آنجا به وی سرم وصل کردند و موادی که به گفته خودشان ضد تشنج بود به سرم اضافه شد.

وی ادامه داد: طولی نکشید که چشمان فرزندم سفید شد و لرزه کل بدنش را فرا گرفت، بالاخره در همان روز با آمبولانس دخترم به بیمارستان شهید صدوقی اعزام شد.

حسین صادقی ادامه داد:نازنین راس ساعت ۱۱ و سی دقیقه در بیمارستان یزد بستری شد، آزمایشی از او گرفتند و به علت اینکه حالش اصلا خوب نبود تا ساعت ۴ و چهل و پنج دقیقه عصر روز گذشته دو بار عملیات احیا برایش انجام گردید اما متاسفانه به دلیل نامعلوم فرزند خود را از دست دادم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۱۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
امیر علی رسولی فرد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 27 دی 1396 - 1:43 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تسلیت به خانواده این غنچه نشکفته .
خدا وند صبری به خانوادش بده خسلی سخته
کاش میشد یکم بیشتر به درمان و نوع بیماری میرسیدیم علت مریضی رو میفهمیدیم بعد دارو تجویز میشد این کاشکی ها دیگه فایده نداره برای نازنین عزیز ولی بیایم این نوع عزیزان رو از دست دادن رو تحربه کنیم .
اونم از ۳۵ کیلومتر جاده … این از تجویز ها … و اونم از تعقیب گریز خدا خودش رحمی کنه

شاپرک این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 27 دی 1396 - 2:35 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
خانواده صادقی تسلیت
بیمارستان بافق وقتی متوجه میشه طرف رفتنیه سریع دستور اعزام میده که خودشو تبرئه کنه. خوب چرا همون اول امبولانس در اختیار بیمار قرار نمیدن که اعزام بشه

You cannot copy content of this page