مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد خبر داد:جمعه هفته آینده ۱۲ کیلومتر دیگر محور بافق_ یزد زیر بار ترافیکی می رود

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 9 فروردین 1397
جمعه هفته آینده ۱۲ کیلومتر دیگر محور بافق_ یزد زیر بار ترافیکی می رود

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: جمعه هفته آینده ۱۲ کیلومتر دیگر محور بافق_ یزد زیر بار ترافیکی می رود.

IMG_20180329_192114

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: جمعه هفته آینده ۱۲ کیلومتر دیگر محور بافق_ یزد زیر بار ترافیکی می رود.

نقصان محمدی عصر امروز در حاشیه بازدید از تفرجگاه آبشار بافق که در معیت فرماندار ، اعضای شورای شهر و شهردار انجام شد با اعلام این خبر اظهار داشت: جاده بافق _ یزد قصه های مختلفی اعم از حقوقی، فنی و مالی داشت.

IMG_20180329_192112

وی ضمن عذرخواهی از مردم بافق به دلیل عدم اتمام این محور تا پایان سال گذشته افزود: وضعیت قیر که یک مشکل دو ماهه کشوری و سراسری بود باعث شد تا اتمام این محور به تعویق افتد.

IMG_20180329_192109

مدیر کل راه و شهرسازی یزد با بیان اینکه از از اواخر سال ٩۵ با کمک فرماندار شهرستان مشکلات مذکور یکی پس از دیگر رفع شد تصریح کرد: در حال حاضر نیز با وجود کمبود اعتبار کار در حال پیشروی است.

IMG_20180329_192106

نقصان محمدی اشاره ای به ۱۵ میلیارد تومان بدهی این محور کرد و یادآور شد: علاوه بر این، برای اتمام آن نیز هنوز به ۲۰ میلیارد اعتبار نیاز می باشد.

این مقام مسوول بخش بندی نمودن محور را یکی از بهترین ایده و راهکار برای اتمام عملیات جاده سازی عنوان کرد و گفت: سخت ترین قسمت، همان ۶ کیلومتر محدوده پل اسدی بوده که تکمیل شده و بیش از ۱۲ کیلومتر جمعه هفته آینده زیر بار ترافیکی می رود.

وی همچنین از آغاز عملیات آسفالت باقیمانده جاده بافق – یزد از ۱۵ فروردین خبر داد و خاطر نشان کرد: امیدواریم با حمایت های فرماندار که تاکنون باعث تسهیل در کار شده این محور بدون هیچ مشکلی در ادامه به بهره برداری برسد.

نقصان محمدی در پایان از ادامه ساخت پل رودخانه شور در ١۵ فروردین خبر داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page