بلاتکلیفی زمین چمن مصنوعی شهرستان بافق

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
شنبه - 9 تیر 1397
بلاتکلیفی زمین چمن مصنوعی شهرستان بافق

ورزش یکی از مسایل و موضوعات با اهمیت هر جامعه به شمار می آید و تعداد بی شماری از افراد، به انواع ورزش علاقه مند هستند و بخشی از وقت خود را بدان اختصاص می دهند.

ورزش یکی از مسایل و موضوعات با اهمیت هر جامعه به شمار می آید و تعداد بی شماری از افراد، به انواع ورزش علاقه مند هستند و بخشی از وقت خود را بدان اختصاص می دهند.

فوتبال نیز از این مقوله مستثنی نیست و طرفداران زیادی را در شهرستان بافق دارد فعالیت مدارس فوتبال نشان از این علاقمندی است‌.

اما مدتی است تماس های مکرری از سوی خانواده های بافقی در خصوص نبود زمین چمن با عوامل اجرایی سایت ” بافق فردا” را به دنبال داشته خانواده ها از این مسئله ابراز ناراحتی کرده و تقاضای پیگیری در این خصوص را داشتند.

به همین دلیل خبرنگار ” بافق فردا” گفتگویی اختصاصی با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ترتیب داد و در اولین سوال خواستار تشریح عملکرد و پیگیری های وی در این رابطه شد.

رضا نارگانی گفت: حدود یک سال و نیم است که بنده در خدمت اداره ورزش و جوانان بافق هستم و در این مدت کارهای زیربنایی بزرگی در ورزش شهرستان اتفاق افتاده است.

وی تکمیل و تجهیز سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی، جمع آوری آسفالت متروکه محوطه ورزشگاه و زیرسازی و بتن ریزی بیش از ۶ هزار متر مربع از محوطه، ساخت و تکمیل سالن شمشیربازی، تعمیر و تجهیز سالن اختصاصی جودو، تعمیر سالن رزمی و زورخانه های سطح شهر، ساخت دو زمین چمن مصنوعی در روستای مبارکه و شیطور، اختصاص زمین جهت ساخت مجتمع سوارکاری، ساخت و تکمیل سونا و جکوزی استخر لاله، تعمیر و تجهیز ساختمان اداره، جانمایی و شروع ساخت ساختمان جدید اداره با توجه به رشد و گسترش ورزش شهرستان، سازماندهی هیات های ورزشی،ایجاد خانه های ورزشی در ۵ روستا، راه اندازی سایت تیراندازی با کمان و… را از مهمترین عملکرد خود برشمرد و از تلاش ها و همراهی های فرماندار، مدیر کل ورزش و جوانان استان، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی و دیگر سازمانها و ارگانها تقدیر و تشکر کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق همچنین در پاسخ به اینکه برنامه جنابعالی در خصوص تکمیل زمین چمن ورزشگاه تختی چیست عنوان کرد: با توجه به اینکه زمین چمن طبیعی بافق از شرایط مناسب جهت برگزاری مسابقات برخوردار نبود و به نوعی بازی کردن در این زمین منجر به ایجاد حادثه می شد با رایزنی و پیگیری با مدیر کل ورزش و جوانان استان مقرر شد با انجام یک کار مشارکتی با شورای اسلامی شهر طرح ساخت و تکمیل زمین چمن مصنوعی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا تفاهنامه ای با رئیس شورای اسلامی شهر منعقد شد تصریح کرد: بحث جمع آوری و ساخت زیرسازی زمین و همچنین حصارکشی می بایست توسط شهرداری و شورای اسلامی انجام شود و اداره نیز ملزم به خرید و نصب چمن مصنوعی می باشد.

نارگانی افزود: براین اساس با پیگیری رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار و مساعدت شرکت سنگ آهن مرکزی بافق خاکبرداری انجام و منتظر اجرای دیگر تعهدات هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در پایان با بیان اینکه اعتبار خرید چمن مصنوعی از طرف اداره کل ورزش و جوانان اخذ شده است خاطر نشان کرد: چنانچه تعهدات شهرستان در چند روز آینده به نتیجه نرسیده قطعا در جذب اعتبار با مشکل مواجه خواهیم شد و این پروژه به سرانجام نخواهد رسید لذا از تمامی مسوولان شهرستان بویژه رییس شورای اسلامی شهر و شهردار خواهشمندم در تکمیل فرآیند زیرساخت چمن مصنوعی بافق همت مضاعف نمایند تا شاهد بهره برداری از این پروژه در آینده ای نزدیک باشیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۱۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page