استاندار یزد:تعیین مرزهای جغرافیای براساس نظر کارشناسی صورت می گیرد/۵ شهرستان و یک نماینده دور از عدالت است

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
دوشنبه - 8 مرداد 1397
تعیین مرزهای جغرافیای براساس نظر کارشناسی صورت می گیرد/۵ شهرستان و یک نماینده دور از عدالت است

استاندار یزد در حاشیه نشست مشترک فرمانداران و بخشداران استان یزد گفت:تعیین مرزهای جغرافیایی براساس نظر کارشناسی صورت می گیرد.

استاندار یزد در حاشیه نشست مشترک فرمانداران و بخشداران استان یزد گفت:تعیین مرزهای جغرافیایی براساس نظر کارشناسی صورت می گیرد.

زمانی قمی با بیان اینکه تعیین مرزهای جغرافیایی با پیگیری های معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان بافق در حال بررسی است اظهار داشت: اسناد و مدارک اخذ شده و وضعیت فعلی تثبیت گردیده است.

وی افزود: دهه هفتاد در هییت وزیران موضوع تثبیت شده است اما تعیین تکلیف قطعی آن با نظر کارشناسی خواهد بود

زمانی قمی در پاسخ اینکه مردم بافق معتقد هستند مسوولین در این خصوص وقت کشی می کنند تصریح کرد:خیر دلیلی ندارد چیزی نداریم که اهاله شده باشد.

استاندار یزد ادامه داد:پرونده در دولت مطرح نیست که کسی وقت کشی کند.

بالاترین مقام اجرایی استان پیرامون مسئله بازگشت ۳۴ نقطه الحاقی به بهاباد نیز عنوان کرد:در جریان نیستم
تمام این مسئله در حوزه سیاسی با حضور نمایندگان فرمانداری و شورای اسلامی بررسی می شود.

وی همچنین در پاسخ به اینکه با توجه تصویب منع قانون بکارگیری بازنشستگان در بدنه دولت و مشمول شدن این طرح برای جنابعالی نظرتان چیست خاطر نشان کرد :قانون مصوب شده را روی چشمانمان می گذاریم.

زمانی قمی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار “بافق فردا” در خصوص اینکه چرا موضوع تغییر مدیریت شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از برزخ خارج نمی شود و معارفه انجام نمی گیرد گفت:مسوول برزخ نیستم‌. پیگیری انتخاب مدیر عامل در وهله اول بر عهده عسکری است و بنده هم با مجموعه وزارت تعاون در این خصوص صحبت کرده ام.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل عدم تغییر موافق نبودن یزد با زاده رحمانی بود یا عدم موافقت با گزینه بومی یادآور شد:به منظور احترام به افکار عمومی فرماندار ابقا شد.
علاقه من به وی صرفا بخاطر بافق بود.

استاندار یزد در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا تمام فرمانداری های شهرستان های استان دارای دو معاونت هستند و این موضوع برای بافق اجرایی نمی شود عنوان کرد:در حال طی شدن مراحل قانونی است.

وی پیرامون میزان تخصیص اعتبار استان به شهرستان نیز چنین بیان کرد: صباغیان عضو شورای برنامه ریزی استان است و در جریان میزان و مقدار آن هستند.

مقام مسوول علت کمبود نیرو در ادارات را عدم اجازه استخدام عنوان کرد و افزود: نمی توانیم بدون ضابطه و قانون استخدام انجام دهیم باید با وضع موجود بسازیم.

زمانی قمی در پاسخ به اینکه همانطور که مستحضرید نمایندگان استان به دنبال تصویب قانون اضافه کردن یک نماینده به استان یزد هستند نظر جنابعالی در این خصوص چیست تصریح کرد:خالی الذهن هستم متعلق به هیچ نقطه ای نیستم تا حق یکی را بگیریم و به دیگری برسانم.

وی گفت:به بافق علاقه بیشتری دارم
در استان با کسی نه دشمنی دارم نه پسر خاله هستم.

استاندار یزد در پاسخ به سوال خبرنگار بافق فردا مبنی بر اینکه آیا عدالت در این است ۵ شهرستان از یک نماینده و یک شهرستان از یک نماینده برخوردار باشد عنوان کرد:واقعا دور از عدالت است‌.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 9 مرداد 1397 - 7:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

عجب پاسخ های سرکاری ووووووووو

You cannot copy content of this page