نمایش “دور از دسترس اطفال نگهداری شود”+تصاویر

دسته: اخبار ویژه , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 6 شهریور 1397

نمایش”دور از دسترس اطفال نگهداری شود” نام نمایش فوق العاده ای از گروه هنری عرفان بافق است که برای حضور در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی مشغول اجراست.

این نمایش پس از بازبینی توسط شورای نظارت و ارزشیابی اداره ارشاد بافق و کسب مجوز این گروه از اول شهریور در محل زینبیه روستای فاضلیه اجرای خود را شروع کرده و قرار است هفتم شهریور ماه برای بازبینی از طرف ستاد جشنواره استانی آماده شود.

متن نمایش، اثری از فرشته فرشاد می باشد که تاکنون موفق به کسب جوایز متعددی از جشنواره های مختلف کشوری شده است.

این متن با رویکرد اجتماعی به موضوع مواد مخدر و کودک آزاری میپردازد.

بازیگران این نمایش عبارتند از :
آقایان :
میثم پورمنش
علی محمد فلاح
محمد صالح فدوی
و خانمها:

سهیلا عسکری
فاطمه تشکری

کارگردانی این نمایش را علی جاور به عهده دارد و روح الله کوشا مقدم هم تهیه کننده آن است.

این گروه بعد از دو ماه و نیم تمرین خود را برای حضور در جشنواره استانی آماده کرده است همان جشنواره ای که با پیگیری های اهالی هنر و قول مساعد مسوولین شهرستان قرار بود تابستان امسال به میزبانی بافق برگزار شود اما بهانه بی پولی همه قول و وعده ها را در حالی بر باد داد که یک بام و دو هوای دارندگی و کفگیر خوردگی ته دیگ برای امور فرهنگی و هنری در دعوت از یک خواننده کشوری با مبالغ دهها میلیونی از سوی یک شرکت خصولتی مشهور در بافق و حذف برنامه این میزبانی در اذهان اهالی فرهنگ و هنر بافق نمایان است.

عدم حضور مسؤلین شهرستان برای دیدن این نمایش علی رغم دعوت از ایشان هم از موارد قابل ذکری است که گلایه عوامل این نمایش را در پی داشته است.
“بافق فردا” ضمن آرزوی موفقیت برای این گروه هنری امیدوار است خوانندگان علاقمند به هنر نمایش اعم از مردم و مسؤلین فرصت دیدن این اثر بسیار زیبا و اثرگذار را در آخرین شب اجرا در محل یاد شده غنیمت شمرند.

IMG_20180828_121457

 

 

IMG_20180828_121452

 

 

IMG_20180828_121454

 

 

IMG_20180828_121459


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page