مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:دغدغه نقدینگی نویسندگان را رفع می کنیم /ضرورت ایجاد تشکل انجمن اهل قلم درشهرستان بافق

دسته: عمومی , فرهنگی، هنری، مذهبی , میراث فرهنگی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 14 تیر 1396

IMG_20170705_133448

علی غیاثی در حاشیه نخستین جشن اهل قلم در بافق به سوابق تاریخی،علمی و فرهنگی این شهرستان اشاره کرد وگفت:تشکل مجموعه قلم یکی از ضرورت های بافق است که نویسندگان این شهرستان به این امر توجه داشته وازآن حمایت و پشتیبانی کردند.

IMG_20170705_133450

وی حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را از آثار نویسندگان بافقی در حوزه فرهنگی و اجتماعی اعلام و عنوان کرد:دغدغه نویسندگانی که مشکلات نقدینگی مانع منتشر آثار آنها می شود را رفع می کنیم.

IMG_20170705_133446

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان داشت:نویسندگانی که آثار آنها قابلیت چاپ داشته باشد امکانی برای آنها فراهم می شود که بتوانند آثار خود را منتشر کنند.

غیاثی تصریح کرد: سعی می کنیم نویسنده ای دغدغه مالی برای تولید آثار هنری خود نداشته باشد و هرگونه مانع برای انتشار و چاپ کتاب نویسندگان را بر می داریم .

وی به مشکلات گذشته در خصوص حوزه چاپ و آثارنویسندگان اشاره و خاطرنشان کرد:طی یکسال اخیر استان یزد جز ۱۰استان کشور در خصوص صدور مجوز کتاب در داخل استان شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد:طی چند روز آینده کتاب وحشی بافقی رونمایی می شود و یکی از حوزه فرهنگی که اهمیت دارد معرفی شخصیت ها و مفاخر است و جامعه به معرفی این شخصیت های علمی وفرهنگی نیاز دارد و الگوسازی این مفاخر جهت یادگیری نسل جوان مفید است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page