احیای بلوک میراث فرهنگی ، گردشگری و تفریحی بافق

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی , محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
۳ دیدگاه
چهارشنبه - 13 دی 1391

فرماندار بافق از مجموعه فرهنگی و گردشگری میدان خان و تل ماسهای صادق آباد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرماندار بافق ، ” فرماندار بافق” با حضور در میدان خان و کاروانسرای این میدان خواستار تسریع در بازسازی و گسترش و تبلغ میراث ماندگار بافق شد.

مهدی خاوری با تاکید بر ساماندهی بازارچه میدان خان گفت: راه اندازی بازارچه میدان خان می تواند به عنوان یک مرکز گردشگری مکانی برای کسب درآمد و اشتغال جوانان فهیم بافقی و هم مکانی برای جذب توریست و تبلیغ فرهنگ بافق و آثار تاریخی بافق باشد.

IMG_4330

وی با اشاره به قرار گرفتن میدان خان مابین آستان متبرک امامزاده عبدالله (ع) و مسجد جامع بافق گفت: امیدوارم با اراده طرحی جامع و کارآمد بتوان در آینده ای نزدیک شاهد رشد ، تبلیغ و شکوفایی این سه مرکز مذهبی ، فرهنگی و تاریخی باشیم.

m

فرماندار بافق بعد از ظهر امروز نیز به همراه بخشدار مرکزی از مرکز فرهنگی و گردشگری شهید برزگری روستای صادق آباد بازدید کرد .

خاوری در این بازید ضمن آگاهی از روند احداث و فعالیت این مرکز فرهنگی و تفریحی بر گسترش تبلغات این مرکز گفت: تل ماسه های روان این شهرستان یکی از بهترین و زیبا ترین تل ماسه های ریگی در استان بشمار می آید که باید سعی شود برای شناسایی این مکان گردشگری تلاش وافر شود.

m1

وی در پایان این بازدید ضمن همکاری و مساعدت جهت رفع مشکلات و تامین زیرساختهای این مکان خواستار تدوین برنامه برای جذب توریست و گردشگر از سایر مناطق استان و کشور شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
ریگ های صادق آباد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 14 دی 1391 - 6:50 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
برای این جاذبه گردشگری هیچ تبلیغی غی نمی شود مثلا می توان اول جاده ای که به این جاذبه ختم می شود بنر بزرگ از تصاویر زیبای انجا نصب کرد تا هر مسافری که می آید جذب انجا شود و در آن از امکانات انجا نوشت.باتشکر

محمد رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 14 دی 1391 - 11:45 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

فعلا هرچی بودجه میراث فرهنگی است به خورد شهرهای سوگلی استان می رود ببینیم این فرماندار چقدر برش دارد تا اعتبارات استانی را جذب کند

رفیق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 15 دی 1391 - 3:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آفرین بر همت خانواده شهید برزگری که موجب کسی آبرو و اعتبار برای شهرمان شدند کاش همه امان مثل برادران برزگری خلاقیت و ابتکار داشتیم

You cannot copy content of this page