انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره منابع طبیعی و کمپ کویرنوردی شن و شادن شهرستان بافق

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
یکشنبه - 5 آذر 1402

 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق گفت: تفاهم نامه همکاری با کمپ کویرنوردی شن و شادن این شهرستان در راستای ارتقای فرهنگ حفظ و احیای منابع طبیعی با بهره گیری از ظرفیت گردشگران و توسعه همکاری‌های آموزشی و اجرایی منعقد شد.

محبوبه معتمدنیا افزود: در راستای ارتقای فرهنگ حفظ و احیای منابع طبیعی با بهره¬گیری از ظرفیت گردشگران و توسعه همکاری‌های آموزشی و اجرایی، طی تفاهم نامه همکاری با کمپ کویرنوردی شن و شادن بافق، تفاهم نامه ای امضاء شد.

معتمدنیا همکاری در اطلاع رسانی، پیشگیری و اطفای حریق در عرصه‌های منابع طبیعی، همکاری در برگزاری مراسم بذرکاری و نهالکاری، همکاری در اجرای برنامه‌های ترویجی فرهنگ منابع طبیعی و برگزاری همایش‌ها را از جمله زمینه های همکاری دو طرف ذکر کرد.

وی اضافه کرد: همیاران طبیعت سراسر کشور می توانند با مراجعه به کمپ شن و شادن بافق با ارائه کارت همیار طبیعت از ۵۰ درصد تخفیف ورودی و ۱۰درصد تخفیف استفاده از خدمات تفریحی و پذیرایی بهره مند شوند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق با اعلام اینکه در حال حاضر یک هزار و ۶۶۰ نفر در شهرستان بافق عضو همیار طبیعت افتخاری می باشند، از علاقمندان به حفظ و احیای منابع طبیعی دعوت کرد با ورود به سامانه https://hamyartabiat.frw.ir و با تکمیل اطلاعات خود به عنوان همیار طبیعت در سه سطح همیار طبیعت مروج، دانش آموز و محافظ ثبت نام کنند تا برای آنها کارت مذکور صادر شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page