برگزاری جلسه مشارکت در اجرای طرح نهضت مردمی کاشت یک میلیارد درخت در مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
دوشنبه - 30 مرداد 1402

برگزاری جلسه مشارکت در اجرای طرح نهضت مردمی کاشت یک میلیارد درخت در مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق

جلسه مشارکت در اجرای طرح نهضت مردمی کاشت یک میلیارد درخت در محل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق، جلسه مشارکت در اجرای طرح نهضت مردمی کاشت یک میلیارد درخت با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد و هیئت همراه، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق و مشاوران مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در محل این مجتمع برگزار شد و در خصوص نحوه ی اجرای آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق در حاشیه این جلسه اظهار داشت: با عنایت به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بر حفظ جنگل ها، طرح جهادی و مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال به دستور رییس جمهور در طی چهار سال با مشارکت کلیه دستگاه های اجرایی می باشد.

معتمدنیا اهداف اجرای این طرح را کنترل و کاهش معضلات زیست محیطی و به صفر رساندن تولید کربن و عمل به تعهدات کنوانسیون های بین المللی و زیست محیطی از جمله کنوانسیون تغییر اقلیم و عضویت کشورمان در این کنوانسیون ها در جهت انجام فرایند ترسیب کربن با کاشت نهال و یا هر فعالیتی که پوشش گیاهی بتواند دی اکسید کربن را جذب کند عنوان کرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: بر این اساس اداره کل منابع طبیعی و آبخیزدازی استان یزد بنا دارد ۱۵ میلیون اصله نهال را ظرف مدت چهار سال در راستای طرح نهضت مردمی در استان بکارد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page