برگزاری جلسه هم اندیشی اجرای پروژه های آبخیزداری شهرستان بافق

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
دوشنبه - 3 مهر 1402

جلسه هم اندیشی نحوه اجرای پروژه های آبخیزداری و پیشرفت کار پروژه های در حال اجرای این بخش با حضور معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد و رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق در محل دفتر رییس این اداره برگزار شد.

در این جلسه که با حضور معاون آبخیزداری، رییس اداره کنترل سیلاب و آبخوان داری، ناظر ستادی آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد و رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق در محل دفتر رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق برگزار شد نحوه اجرای پروژه های آبخیزداری و پیشرفت کار پروژه های در حال اجرای این بخش مورد ارزیابی قرار گرفت.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق اظهار داشت: طی این جلسه مصوب شد که کارشناس آبخیزداری شهرستان بر اساس درخواست های مردمی و تحت نظارت و سرپرستی بخش معاونت آبخیزداری و مطالعات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از حوزه های آبخیزداری بازدید و اقدام به انجام مطالعات در راستای طراحی و اجرای پروژه های آبخیزداری نماید.

محبوبه معتمدنیا هدف از اجرای این مصوبه را تسهیل و سرعت بخشیدن به روند انجام پروژه های آبخیزداری عنوان کرد و افزود: مصوبه مذکور برای اولین بار در استان یزد انجام می شود.

در ادامه معتمدنیا درخصوص پیشرفت کار پروژه های در حال اجرای بخش آبخیزداری در سالجاری اضافه کرد: عملیات تکمیل پخش سیلاب روستای حسین آباد شیطور بافق از مرداد سالجاری با اعتبار بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ماده ۱۷ مدیریت بحران به مدت ۴ ماه با پیشرفت کار ۸۵ درصد و نیز عملیات مرمت بند خاکی روستای باجگان شهرستان بافق با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ماده ۱۷ مدیریت بحران به مدت ۲ ماه با پیشرفت کار بیش از ۵۰ درصد در حال اجرا است.

 

 

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page