بزرگترین رویداد آموزشی و مشاوره ای برای انتخاب رشته دانش آموزان بافقی

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
شنبه - 12 مرداد 1398
بزرگترین رویداد آموزشی و مشاوره ای برای انتخاب رشته دانش آموزان بافقی

با حضور گسترده دانش آموزان بافقی و مدیران دبیرستان های مقطع دوم، بزرگترین رویداد آموزشی و مشاوره ای انتخاب رشته با مربیگری محمد اکبر نژاد مشاور برتر استان در سالن آفرینش دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد.

با حضور گسترده دانش آموزان بافقی و مدیران دبیرستان های مقطع دوم، بزرگترین رویداد آموزشی و مشاوره ای انتخاب رشته با مربیگری محمد اکبر نژاد مشاور برتر استان در سالن آفرینش دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آنا از بافق: دانش آموزان سال آخر دبیرستان به همراه مدیران و اولیاء آموزش و پرورش که در کنکور سراسری شرکت کرده اند، برای مشاوره و انتخاب رشته در همایش ” انتخاب رشته؛ انتخاب آینده ” که با مربیگری محمد اکبر نژاد مشاور برتر استان در سالن آفرینش دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد حضور پرشور و گسترده ای داشتند تا مسیر آینده خویش را در زمینه تحصیل و دانشگاه به درستی انتخاب نمایند.

در این همایش محمد اکبرنژاد در زمینه تحصیلی به معرفی رشته های دانشگاهی و شرایط تحصیل در دانشگاه های مختلف پرداخت و افزود: آینده نگری و توجه به برنامه های آمایش سرزمینی و نیاز مناطق مختلف از جمله شهرستان بافق به تخصص های مورد نیاز از جمله مواردی هست که دانش آموزان و داوطلبین کنکور سراسری می بایست به آن دقت و توجه کافی و لازم را داشته باشند.

وی به شرایط تحصیل در دانشگاه ها و توانمندی های مراکز علمی و دانشگاهی اشاره کرد و گفت: برخی از موسسات آموزشی از بنیه علمی لازم برخوردار نیستند و حتی یک نفر عضو هیات علمی ندارند که بتوانند زمینه رشد و ارتقاء دانشجویان را فراهم نمایند.

مشاور برتر استان یزد و مدرس دانشگاه اظهار کرد: اجرای آزمون های معتبر در مدارس به منظور کسب تجربه و افزایش مهارت دانش آموزان انجام می شود تا این عزیزان بتوانند با همفکری و مشاوره اولیاء مدارس و والدین خویش بهترین و مناسب ترین  ترکیب شغل و شخصیت خویش را بیابند و سپس بر اساس علائق و استعدادهای خویش رشته تحصیلی آینده را در دانشگاه انتخاب نمایند.

اکبرنژاد به توانمندی و پتانسیل دانشگاه آزاد اسلامی در رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی تاکید کرد و بیان داشت: پس از انقلاب فرهنگی و با درایت و آینده نگری مسئولین نظام اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی به پیشنهاد آیت الله هاشمی رفسنجانی و حمایت مستقیم رهبر کبیر انقلاب اسلامی از اردیبهشت سال ۶۱ ایجاد شده است و اکنون نیز در بسیاری از جایگاه های علمی در سطح کشور و منطقه می درخشد.

در ابتدای این همایش علیرضا فرجامی معاون دانشگاه آزاد اسلامی بافق با خیر مقدم و سپاسگزاری از تلاش و همّت دانش آموزان بافقی برای پیشرفت و توسعه شهر بافق و اهتمام جدی در زمینه تحصیلی و کسب دانش و مهارت لازم به بیان برخی از ویژگی های دانشگاه آزاد اسلامی بافق پرداخت و عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بافق با سابقه بیش از ۲۵ سال در زمینه آموزش و فرهنگ بزرگترین مجموعه آموزش عالی در شهرستان بافق می باشد که تاکنون بیش از ۸ هزار نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده و جذب بازار کار شده اند.

فرجامی به عناوین رشته های تحصیلی و حضور اعضای هیات علمی در گروه های مختلف تحصیلی اشاره کرد و افزود: کارگاه ها و آزمایشگاه های مجهز و کامل در رشته های فنی مهندسی و پذیرش دانشجویان بافقی در مقاطع بالاتر تحصیلی نشان از توانمندی و پتانسیل شایسته جوانان این شهرستان دارد که با مشاوره صحیح و کشف استعدادهای آنها میتوان به آینده ی روشن بافق با رشد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان امیدوار بود.

IMG_20190803_172716_591IMG_20190803_172712_769IMG_20190803_172710_825IMG_20190803_172705_528


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۱۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page