بیش از ۸ هزار فارغ التحصیل و هزار دانشجوی فعال در دانشگاه آزاد اسلامی بافق

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
دوشنبه - 11 مرداد 1400

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق از فارغ التحصیلی بیش از ۸ هزار دانشجو و اشتغال هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق خبر داد.

دکتر عباس فتاحی بافقی در دیدار با امام جمعه شهرستان بافق به مناسبت۱۱ مرداد ، سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق سخن می گفت: نقش تحول آفرین دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه های ، آموزشی فرهنی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان بافق در ۲۹ سال گذشته را نشانه ای از باروری این درخت تنومند دانست و اظهار امیدواری کرد با همراهی همه مسؤلین شهرستان شاهد شکوفاهی هر چه بیشتر این نهاد علمی ،آموزشی و فرهنگی باشیم.

امام جمعه بافق نیز در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق به ،دانشجویان،اساتید و کارمندان این واحد دانشگاهی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با هدیه مبارک حضرت امام (ره) که باعث خیر و برکت این دانشگاه شد پا گرفت و باعث ارائه خدمات قابل توجهی به نظام شد گفت: زمانی ورود به دانشگاه بسیار سخت و تا حدی شبیه معجزه بود و در آن مقطع دانشگاه آزاد اسلامی بار سنگینی از روی دوش کشور برداشت.

حجت الاسلام محمد رضا سعادت فر با بیان اینکه دانشگاه باید بازوی مشورتی برای مدیران شهرستان در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشد گفت: امروز شوراهای متعددی زیر مجموعه ارگان های دولتی و خصوصی وجود دارد که دانشگاه باید در آن ورود کند و به ارائه راهکار برای برون رفت از مشکلات بپردازد.

سعادت فر تعامل بیشتر دانشگاه با مدیران شهرستان و فراهم نمودن حلقه اتصال بین مدیران و اساتید دانشگاه را خواستار شد و افزود: هر اندازه این حلقه اتصال بیشتر شود ، هم رشد شهر را شاهد خواهیم بود و هم باعث پویایی دانشگاه می شود.

وی درباره فعالیتهای فرهنگی پیشنهاد داد، دانشگاه در برنامه های فرهنگی و جشنواره ها جهت دهی فکری و انقلابی داشته باشد تا بتواند از این برنامه ها خروجی مناسب و کاربردی دریافت نماید.

IMG_۲۰۲۱۰۸۰۲_۱۷۳۶۳۳

IMG_۲۰۲۱۰۸۰۲_۱۷۳۶۴۹

IMG_۲۰۲۱۰۸۰۲_۱۷۳۷۰۷


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page