۱۲ آذرماه روز جهانی معلولان گرامی باد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 12 آذر 1400

به نام پروردگاری که انسان را شور زیستن داد و به او آموخت که از محدودیت ها نهراسد بلکه آن را آزمونی الهی برای خود شکوفایی قلمداد کند.
امروز روز جهانی معلولان است، روزی متعلق به عزیزانی که با تلاشی وصف ناپذیر، از نارسایی چشمان نابینا، گوش های ناشنوا و پاهای ناتوان فراتر رفته اند تا ثابت کنند که معلولیت مانع رشد و کمال نیست.
معلولان جامعه ما به واقع ثابت نموده اند که در صورت برخورداری از فرصت های برابر با سایر افراد، بیش از سایرین در اثبات توانمندی های خویش گام بر میدارند.
تحت چنین شرایطی بهره گیری از قابلیت های ارزنده آنان در عرصه های مدیریت، آموزش و صنعت و فرهنگ میتواند ضمن ارتقا منزلت اجتماعی آنها، حرکت جامعه را در مسیر چشم اندازهای توسعه، تسریع نماید.

نقص عضو، معیاری برای سنجش ویژگی های وجودی انسان نیست ،از مسئولان دولتی میخواهیم از هیچ کوششی جهت تسهیل شرایط زندگی معلولین دریغ نکنند، ضمن آرزوی سلامتی برای معلولین و خانواده های صبور آنان و قدردانی از زحمات بی شائبه خادمین این عرصه، اعم از بخش های دولتی و غیر دولتی و به ویژه خیرین محترم و سازمان های یاری رسان، امیدوارم بتوانیم با یاری پروردگار بخشنده و مهربان یاریگر این عزیزان باشیم.

“روابط عمومی جامعه معلولین بافق”


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page