تهیه و توزیع بیش از ۳۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان بی بضاعت شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 7 مهر 1401

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق از تهیه و توزیع بیش از ۳۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان بی بضاعت شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق از تهیه و توزیع بیش از ۳۰۰ بسته نوشت افزار با همکاری ” ستاد ایتام ” سراج”  ” آموزش و پرورش شهرستان و مجمع خیرین میعاد بین دانش آموزان بی بضاعت شهرستان خبر داد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به دوران کرونا و آسیب ها ی اقتصادی خانواده ها عنوان کرد : اولین اقدام در سال تحصیلی جدید در تابستان و با همکاری صندوق گل نرگس و مجمع خیرین میعاد کلید خورد که تهیه ۳۰۰ بسته نوشت افزار حاصل این اقدام می باشد .
وی با بیان اینکه امیدواریم با کمک های صورت گرفته دغدغه نوشت افزار دانش آموزان بی بضاعت به حداقل برسد ، تصریح کرد: با شناسایی دانش آموزان بی بضاعت بومی در مدارس شهر و روستا، بیش از ۳۰۰ بسته نوشت افزار با رویکرد فرهنگ ایرانی _ اسلامی و استفاده از عکس های شهدا و مفاخر کشور تهیه و بین دانش آموزان توزیع شد .
میرجعفری با تشکر از مجمع خیرین میعاد افزود : امیدواریم بتوانیم این طرح و این قبیل پویش ها را با کمک خیرین و مردم شهرستان در جهت کاهش سطح نیازمندی و رفع دغدغه خانواده ها ادامه داده و تلاش کنیم تا با کمک خیرین روحیه مساعدت و نوعدوستی در شهرستان افزایش یابد
گفتنی است این اقلام شامل : کیف ، دفتر ، دفترچه یادداشت ، خودکار، مداد ، پاک کن ، تراش بوده است.

photo_2022-09-29_10-11-05

 

 

photo_2022-09-29_10-10-59


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page