عبور از زیان منفی ۵ و رسیدن به سود ۳۰ میلیارد تومانی/ اعتماد قاطع سهامدارن به مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره معدنچیان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 18 دی 1401
عبور از زیان منفی ۵ و رسیدن به سود ۳۰ میلیارد تومانی/ اعتماد قاطع سهامدارن به مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره معدنچیان


خبرهایی خوب از مجمع و انتخابات هیات مدیره شرکت تعاونی معدنچیان بافق :

عبور از زیان منفی ۵ و رسیدن به سود ۳۰ میلیارد تومانی/ اعتماد قاطع سهامدارن به مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره

محمد تقی آقایی رئیس مجمع شرکت تعاونی معدنچیان در گفتگو با «بافق فردا» گزارشی رو به رشد و امیدآفرین از مجمع و انتخابات اخیر این شرکت ارائه داد.

وی گفت: هفته گذشته و پس از یک سال تاخیر به خاطر شرایط و محدودیت های کرونایی، انتخابات مجمع شرکت تعاونی معدنچیان بافق برگزار شد.

از نکات حایز اهمیت در این مجمع در کنار استقبال بالای ۱۰۰۰ نفری در انتخابات اعضای جدید هیات مدیره، حضور ۳۰ درصدی بانوان در این مجمع و انتخابات بود که نشان از واگذاری سهام توسط همسران و پدران به ایشان و حس خوب مشارکت و مطالبه گری زنان دارد.

اعلام سود ۳۰ میلیارد تومانی در سالهای ۹۸ تا ۱۴۰۰، تقسیم ۱۰ میلیاردی آن بین سهامدارن و افزایش ۲۰ میلیاردی دارایی شرکت از نکات حایز اهمیت دیگر در این مجمع بود.

همچنین در این مجمع مطرح شد از ابتدای شروع مسؤلیت هیات مدیره و مدیر عامل فعلی (۱۳۹۴تا پایان سال ۱۴۰۰) بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان سود خالص نصیب این شرکت شده است.

اعلام دارایی ۳۰۰ میلیارد تومانی و افزایش قیمت سهام این شرکت از ۲ هزارتومان در بدو تأسیس به ۱۵ هزار تومان در مجمع اخیر و جذب سهامدار جدید در صورت تصویب مجدد مجمع سهامدارن، خبر خوب دیگر محمد تقی آقایی بود.

کسب ۹۲ درصد آراء توسط حسین ندافیان، مدیرعامل این تعاونی ثبت رکورد جدیدی در تاریخ انتخابات این تعاونی بود که نشان از عملکرد و اعتماد بسیار خوب سهامداران به وی داشت به طوری که ندافیان توانست از مجموع ۹۶۵ رأی مأخوذه ۸۷۰ رأی را به خود اختصاص دهد که نسبت به انتخابات سال ۹۷ رشد ۱۱ درصدی را نشان می دهد.

سامان معینی دیگر عضو هیات مدیره این شرکت تعاونی نیز با کسب ۵۸۲ رأی ۶۱ درصد آراء سهامدارن این انتخابات را کسب نمود که نسبت به انتخابات دور قبل ۱۲ رشد داشته است.

محمد رضا رضایی پور دیگر عضو هیات مدیره نیز بار دیگر توانست ۴۶ درصد از آراء سهامداران یعنی ۴۸۱ رأی در این انتخابات را کسب نماید.

و اما نتیجه کامل این انتخابات از زبان محمد تقی آقایی:

تعداد شرکت کننده ۱۰۴۲ نفر

تعداد رأی مأخوذه صحیح ۹۶۵

اعضای اصلی

حسین ندافیان ۸۷۰ رأی
سامان معینی ۵۸۲ رأی
علیرضا زارع ۵۱۷ رأی
کمالی ۵۰۱ رأی
محمد رضا رضایی پور ۴۸۱ رأی
سید حسین رضوی ۴۰۸ رأی
مسلم بمانی پور ۳۷۱ رأی

اعضای علی البدل:
سعید طالعی ۲۷۰ رأی
سید ابراهیم طیبی ۹۴ رأی
گلشن ۷۹ رأی
محمد رضا میرزایی ۷۸ رأی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۷۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page