۸۰ درصد از پیگیری های قانونی به نتیجه رسیده است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 9 اردیبهشت 1402

 

۹ اردیبهشت و نامگذاری این روز به عنوان روز شورای اسلامی، بهانه ای شد تا خبرنگار” بافق فردا” به سراغ تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان بافق برود و با آنان در خصوص برخی از مشکلات و مسائل به گفتگو بنشیند.

رئیس شورای اسلامی بشکان با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا نماد و تبلور مشارکت عمومی و خرد جمعی در تصمیم گیری ها هستند عنوان کرد:۹ اردیبهشت یاد آور روز تشکیل شوراهاست که در سال ۱۳۷۸ این نهاد مردمی شکل گرفت و سرنوشت مردم شهر و روستا به خودشان واگذار شد.

بتول آبید ضمن تبریک این روز به تمامی اعضای شورای اسلامی شهر و روستا گفت: از سال ۱۳۹۲ با رای اکثریت مردم روستای بشکان انتخاب شدم و هم اینک سه دوره به عنوان مسوول شورای اسلامی این روستا فعالیت دارم.

آبید در پاسخ به اینکه به نظر شما نقاط قوت و ضعف قانون شوراها چیست عنوان کرد:به نظر من نقاط قوت قانون شوراها بیشتر از ضعف آن است چون نهاد مردمی برخاسته از میان مردم است به ویژه در روستاها که مرجع دیگری وجود ندارد.

وی ادامه داد: انتخابات شورای اسلامی شهر بویژه در روستاها باعث شده تا سطح مشارکت عمومی افزایش یابد و نهادی برای طرح مشکلات مردم و پیگیری در خصوص رفع مسائل روستاییان باشد.

رئیس شورای اسلامی روستای بشکان در مورد احساسش و حضور در شورای اسلامی خاطر نشان کرد:اینکه مردم به بنده اعتماد کرده اند و در این سن و سال، علیرغم کسالتی که از ناحیه پا دارم به یاری خدا مسائل و مشکلات مردم را پیگیری میکنم احساس خوبی دارم.

وی همچنین در خصوص اینکه آیا به اهدافی که قبل از ورود به شورا داشته اید رسیدید گفت:تا کنون بیش از ۸۰ درصد پیگیری های قانونی به نتیجه مطلوب رسیده و از این بابت خوشحالم و می دانم وقتی مردم راضی باشند خدا هم راضی است.

وی بیان کرد: تقریبا اکثر اموری که پیگیری کردم نتایج خوبی داشته، فقط مشکل آب کشاورزی به ویژه آب شرب اهالی که از سال ۹۷ بحث تامین آن آغاز شده، هنوز در هاله ایی از ابهام بدون نتیجه باقی مانده و کماکان یکی از اولویت مهم شورای اسلامی بشکان می باشد.

وی عنوان کرد:در پایان باید عرض کنم از سال ۹۲ تاکنون همه فرماندارن نسبت به خواسته های قانونی شورای اسلامی بشکان نظر مثبت داشته اند و سایر مسوولان هم در حد امکان پاسخگو بوده اند که جای دارد از همه آنها تشکر کنم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page