در خصوص اتمام جاده بافق کوشک بهاباد از مسوولین رکب خورده ایم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 24 اردیبهشت 1402

 

 

رییس شورای اسلامی روستای هنسک از بی توجهی مسوولین بافق به شورای بالادستی شوراهای اسلامی همان شورای بخش مرکزی و عدم دعوت در جلسات گلایه کرد.

حسن مهدیزاده در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان بافق با روسای شوراها عنوان کرد: دیده می شود فرماندار بدون بخشدار به روستا می رود در صورتی که فرمانده روستاها بخشدار است،حضور بخشدار هم بدون شورای بخش در روستاها کار پسندیده ای نیست.

وی از عدم ارتباط گیری سرپرست فرمانداری با مردم نیز گلایه کرد و گفت:چند ماه باید انتظار وقت ملاقات داشته باشیم.

مهدیزاده با بیان اینکه تقویت شورای اسلامی بخش مرکزی تقویت شورای اسلامی روستاها است تصریح کرد:سرپرست فرمانداری از مسوولیت فرار می کند و عنوان می دارد مسوولیت قبلی ها به من ارتباط ندارد.

رییس شورای اسلامی هنسک با اشاره به اینکه سرپرست فرمانداری به جلسه پاسخگویی دعوت می شود می گوید شرکت نمی کنم و به من ارتباط ندارد خاطر نشان کرد:عدم هماهنگی سرپرست فرمانداری با مسوولین و شوراهای اسلامی قابل لمس است.

وی با بیان اینکه استاندار می گوید شوراهای اسلامی خاکریز بین مردم و دولت هستند بیان کرد:وقتی دولت با فشار اقتصادی خاکریز را خراب می کند ظرفیت مردم چقدر باید باشد؟!!!

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حقابه های روستاییان اشاره کرد و گفت: در جلسات شورای استان این موضوع مطرح شده و باید فکری اساسی برای آن اندیشید.

مهدیزاده با بیان اینکه برای حل مشکلات فقط باید به مسوولین گزارش داد تا حل شود عنوان کرد:اما متاسفانه باید التماس کرد و میان بیابان جلوی مسوول را برای خواسته ها بگیریم بعد هم می گویند شما آبروریزی کرده اید.

او ادامه داد:چیزی برای مردم باقی نمانده است،سلب اعتماد مردم نسبت به مسوولین،کمک کنیم بی نظمی و بی عدالتی به حداقل برسد.

رییس شورای اسلامی روستای هنسک افزود: در خصوص تعیین بخشدار هم یا زنگی زنگ یا رومی روم؛ بهتر است هر چه سریعتر این موضوع نیز تعیین شود.

وی در خصوص اتمام جاده بافق کوشک بهاباد گفت:همواره از مسوولین رکب خورده ایم

تفاهنامه بافق کوشک بهاباد است و بخاطر دو رای غش نکنیم.

بسیاری حاضر نیستند از این مسئله حمایت کنند.

۳۰ سال مردم سبزدشت سرکار بودند و در حال حاضر به سمت دیگر جاده سیروس آباد هدایت شده اند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page