مراسم گراميداشت 9 ارديبهشت روز ملي شوراها در بافق برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 15 اردیبهشت 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق در آيين تكريم از خدمات شوراهاي اسلامي روستاهاي بخش مركزي كه با حضور مدير كل دفتر امور روستاهاي استانداري يزد ، فرماندار ، بخشدار مركزي ، شهردار بافق و جمعی از دهياران و شوراهای شهر و روستا در محل سالن اجتماعات فرمانداري بافق برگزار شد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: سال 94 به نام سال “دولت و ملت و همدلی و همزبانی” نامگذاری شد است و می‌توان گفت: شوراها بارزترین نمونه‌ی همدلی و همزبانی در جامعه هستند و این خود می‌تواند در تحقق شعار سال 94 بسیار مفید و موثر باشد

“سيدمهدي طلايي مقدم” با تاکید بر ورود مردم در صحنه‌های مختلف و همفکری آنها با مسئولین اظهار داشت: با مردم بودن و در میان آنها بودن جزء ویژگی‌های اساسی و مهم شوراهاست و در واقع بدون مردم بودن و دوری از آنها، تمامی پستها و مسئولیتها را بی‌مفهوم و مسئولین را با چالشهای زیادی مواجه خواهد کرد لذا هرچه با مردم باشیم قطعاً از رای و نظر بیشتری برای حل مسائل برخوردار خواهیم شد.

وي از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی خواست برای روستاها با توجه به پتانسیلها و ظرفیتهای هر روستا طرح و برنامه تدوین کنند و در حوزه قانون حركت كنند.

طلايي مقدم در ادامه براجراي قانون مداري ، همكاري و تعامل بين دهياران و اعضاي شوراي اسلامي روستا ، اتمام پروژه هاي نميه تمام روستاها ، مشاركت و دعوت از شركت تعاوني دهياري هاي شهرستان در طرحها و پروژه هاي عمراني و راه اندازي شركت تعاوني عمران و توسعه روستايي را مورد تاكيد قرار داد و خواستار پیگیری حقوق حقه روستای خود شد.

بخشدار مركزي بافق در ابتداي اين مراسم ضمن تبريك 9 ارديبهشت ، روز ملي شوراها گفت : شوراها از ارکان مردم سالاری بوده و از برکات نظام اسلامی می باشد .

“محمدرضا فتاحي” وجود وحدت و همدلی را از ویژگی های اساسی اعضای شورای اسلامی شهرستان بافق برشمرد و خاطر نشان کرد:بحمدالله در سایه وحدت و همدلی کارهای عمرانی ،فرهنگی و… خوبی در این شهرستان انجام گرفته و در حال انجام است.

وي در ادامه با توجه به خشكسالي هاي اخير در استان و منطقه بر مديريت آب و استفاده بهينه مصرف آب تاكيد كرد و افزود : دهياران و اعضاي شوراي اسلامي روستاها مي طلبد ضمن تاكيد بر اصلاح الگوي مصرف آب از روشهاي موين آبياري در امر كشاورزي استفاده كنند.

بخشدار مركزي بافق توسعه اشتغال پايدار درروستاها را سرلوحه كار دولت در منطقه خواند و خاطر نشان كرد: دهياران بايد ايجاد اشتغال پايدار در روستاها را با توجه به پتانسيلهاي موجود در اولويت كاري خود قرار دهند.

در پايان اين مراسم از دهياران روستاهاي گزستان ، شيطور و بساب ؛ اعضاي شوراي اسلامي روستاي مباركه ، صادق آّباد و گزستان همچنين روساي شوراي اسلامي شهرستان ، شهر و بخش مركزي بافق با اهداء لوح و هديه تقدير بعمل آمد.

 

IMG_6291 IMG_6297 IMG_6299 IMG_6311 IMG_6327


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page