سایت “بافق فردا” نقش خوبی در رساندن اطلاعات ایفا کرده است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 2 دی 1394

بخشدار مرکزی بافق:

سایت “بافق فردا” نقش خوبی در رساندن اطلاعات ایفا کرده است

بخشدار مرکزی بافق گفت:سایت “بافق فردا” اولین سایت رسمی شهرستان است و نقش خوبی در رساندن اطلاعات ایفا کرده است.

محمد رضا فتاحی به مناسبت چهارمین سالروز سایت “بافق فردا” در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن تقدیر و تشکر اززحمات تمامی دستندرکاران این سایت بیان کرد:” بافق فردا”  اولین سایت رسمی شهرستان است که به مدت 4 سال فعالیت جدی دارد.

وی افزود:  خدا را شکر توانسته در رساندن اطلاعات نقش بسیار خوبی را ایفا کند .مشکلات و کمبودهایی در کنار این فعالیت وجود دارد که می طلبد با تدبیر بهتر نقاط ضعف را در جهت این که انشاالله بتواند بروزتر باشد رفع کند.

بخشدار مرکزی در ادامه تصریح کرد: کار خبر و خبررسانی یک رسالت و یک کار فرهنگی است. همتی می طلبد تا در بحث های آموزشی به ویژه آموزش های خود امدادی ورود پیدا کرده و در سایت ستونی بدین منظور اختصاص داده شود.

وی اضافه کرد: مردم باید ازطریق سایت ها و نشریات از اطلاعات کامل و جامع در بحث های آموزشی بهره کافی را ببرند.

فتاحی در پاسخ به این سوال که آیا سایت “بافق فردا” را یک سایت بیطرف می دانید گفت: در بین سایت ها هیچ سایتی را نمی توان پیدا کرد که بیطرف باشد به هر حال تا حدی گرایش به سمت و سوی دارد. سردبیر در این زمینه نقش بسزایی دارد.

محمد رضا فتاحی اشاره ای به اطلاع رسانی کامل و جامع داشت و افزود: خبر باید از جایگاه و اعتبار برخوردار باشد. از صفر تا صد موضوع بررسی و پیگیری شود.  تا خبر ارزش خواندن داشته باشد.

وی در ادامه گفت: در زمینه آشنایی مردم با ظرفیت ها و پتانسیل های روستاهای شهرستان کار بیشتری باید انجام شود. البته این ضعف از سوی ما نیزبوده است. باید با رسانه ها تعامل بهتری برقرار شود. و اخبار و عملکردها بیش ازاین در اختیار خبرنگاران قرار گیرد.

بخشدار مرکزی در رابطه با این سوال که هر ازچند گاهی به سایت سر می زنید عنوان کرد: سعی می کنم روزی یک بار از سایت بازدید داشته باشم. . محمد رضا فتاحی در پایان گفت: فقط با تعامل، همکاری، همدلی و همراهی می توان در راه پیشرفت شهر قدم های استوارتری برداشت. کسی از بیرون منجی نجات شهر ما نیست. در حال حاضر ارتباط بسیار خوبی به همت فرماندار، شورای شهر و شهرستان و شرکت سنگ آهن با مرکز استان وجود دارد. باید ازاین موقعیت برای به دست آوردن اهداف شهرستان که همان توسعه و پیشرفت است استفاده کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد رضا برزگری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 2 دی 1394 - 11:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

زنده باد بهتریت رئیس جمعیت هلال احمر استان و انشاالله بهترین بخشدار آینده استان.

You cannot copy content of this page