رسانه می تواند بازوی توانمند مسئولان، و امید مردم باشد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 7 دی 1394

فرماندار شهرستان بافق:

رسانه می تواند بازوی توانمند مسئولان، و امید مردم باشد

فرماندار بافق گفت: رسانه می تواند بازوی توانمند مسئولان و امید مردم باشد.

سید مهدی طلایی مقدم در مراسم جشن سالروز تولدسایت “بافق فردا” که در محل باغ “تیتو” برگزار شد عنوان کرد: رسانه ها بازوی توانمند  مسئولان و امید مردم هستند.

وی افزود: بافق به عنوان یک شهر صنعتی، معدنی دارای پتانسیل ها و ظرفیت های مهم دیگری نیز می باشد که باید با توجه بیشتر ازآن از این پتانسیل ها استفاده بهینه نمود.

.فرماندار بیان کرد:  مطمئناً شهروندان بافقی چنین ظرفیت هایی را بهتر می توانند کشف کنند. مسائل معدن امروز به برکت همراهی و همدلی ،نقد و پیشنهادات متعدد رسانه به برخی نتایج رسیده است.

وی با اشاره به پتانسیل های موجود در بافق اظهار داشت: صنایع جوار معدنی، جوار ریلی، کشاورزی و دامپروری با مخوریت خرما،  پسته، آبزیان آب شور.( تیلاپیا و خاویار) و موضوع مهم دیگر صنایع دستی و گردشگری می تواند به پیشرفت خوبی دست یابد. باغ” تیتو” نمادی از مجموعه های بسیار بزرگی است که در بافق وجود دارد.

طلایی مقدم اضافه کرد: مجموعه های بزرگ این چنینی که به عنوان کارخانه اقتصادی فعالیت کند هیچ گونه آلایندگی هوا و آب زیرزمینی ندارند. بلکه فرهنگ را نیز صاف و صیقل می دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: به عنوان فرماندار و بالاترین مسئول اجرایی شهرستان از هیچ خبرنگاری در بافق دلخور و دل چرکین نبوده؛ بلکه خرسندم  که مجموعه توانمند رسانه ای در بافق وجود دارد. مسئولین نمی توانند اشرافیت کامل  به مسائل و مشکلات شهر داشته باشند. رسانه ها و مطبوعات به عنوان بازوی توانمند و مشاور در تمام عرصه ها و زمینه ها مسئولان را یاری می کنند.

فرماندار افزود: پذیرای نقد منصفانه هستیم.  اما برخی مطالب نامعقول به عنوان تخریب مسئول مطرح می شود. که خوشبختانه چنین تفکری در خبرنگاران و اصحاب رسانه بافق وجود ندارد.

سید مهدی طلایی مقدم در پایان گفت: سال، سال انتخابات است رسانه ها و مطبوعات می توانند نقش عمده ای  در جذب و حضور پرشور مردم در پای صندوق رای ایفا کنند. امیدواریم انتخابات در فضایی آرام و سالم برگزار شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page