پردیس بافق در خانه ابرکوه به پیروزی شیرین 2 بر 1 رسید

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 12 دی 1394

مربی تیم فوتسال پردیس بافق:
پردیس بافق در خانه ابرکوه به پیروزی شیرین 2 بر 1 رسید
مربی تیم فوتسال پردیس بافق از برد شیرین 2 بر1 تیم خود در ابرکوه خبر داد.
صادق رنجبر در گفتگویی با خبرنگار “بافق فردا” گفت: تیم فوتسال پردیس بافق در خانه ابرکوه به پیروزی شیرین2 بر 1 رسید.
وی افزود: این بازی روز جمعه دی ماه در شهرستان ابرکوه برگزار شد. و تیم فوتسال بافق توانست به سه امتیاز این دیدار برای ماندن در “کورس” قهرمانی دست یابد.
مربی تیم فوتسال پردیس بافق خاطر نشان کرد: بازی در نیمه اول با وجود حملات فراوان بر روی دروازه دو تیم ، صفر صفر به پایان رسید. اما در اوايل نیمه دوم تیم بافق با يک حمله کاملا تاکتیکی به گل اول بازی رسید.
نماینده ابرکوه که دوست نداشت در خانه بازنده باشد از غفلت بازیکنان پردیس استفاده کرد و با یک شوت دروازه پردیس را باز کرد. اما باز هم این بازیکنان پردیس بودند که توانستند نتیجه بازی را به نفع بافق رقم بزنند و با یه حمله همه جانبه دروازه ابرکوه را به توپ بسته و به گل دوم بازی رسیدند..
وی ادامه داد:پس از آن پنج موقعیت دیگر برای بازیکنان پردیس از بین رفت و بازی با همان نتیجه دو بر یک به نفع پردیس بافق به پایان رسید..
گلهای این دیدار را امیر خدامی و محمدصادق خواجه زاده به ثمر رساندند..
تیم پردیس بافق متشکل از:رنجبر عنوان کرد
میلاد شیخی، رضا شفیعی، محمد نوروززاده، مصیب دهستانی، امیر خدامی، ابوالفضل خدامی، سعید خدامی، سید علی ناظری، ایمان رنجبر، علی طالبی دخت، مجتبی غلامی، میلاد عسکريان، محمدرضا فتوحی، کمال فتحی، مهدی دهقانزاده، محمد صالح دهقانزاده، حمیدرضا طالعی، سید محمد ترابی، محمد باقری و محمدرضا شفیعی زاده بود
صادق رنجبر در پایان از حمایت های “حیدری پور” و همچنین “سید جلیل هاشمی ” تقدیر و تشکر کرد .
گفتنی است :ماشاالله خواجه زاده، صادق رنجبر، حسین فتوحی، علیرضا ايزديان، محمود گلشن، سعید غنی پور، جلال خانی زاده و مهرداد ابراهیمی اعضای کادر فنی این تیم بودند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page