ستاد انتخابات بافق با ستاد انتخابات استان يزد ارتباط مستقيم برقرار كرد

دسته: انتخابات , عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 5 اسفند 1394

به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد تبليغات شهرستان بافق ؛ با حضور فرماندار ، اعضاي ستاد انتخابات و روساي هياتهاي بازرسي و نظارت شهرستان ارتباط مستقيم به صورت ويدئو كنفرانس با ستاد انتخابات استان يزد برگزار شد .

در اين ارتباط مستقيم استاندار يزد با اشاره به رويكرد دولت تدبير و اميد در اجراي انتخابات 7 اسفند گفت: رويكرد دولت بر اجراي انتخاباتي شفاف ، سالم و قانونمند مي باشد كه اين خصوصيات در انتخابات گذشته مردم استان يزد مشاهده و ثابت شده است.

سيد محمد ميرمحمدي خطاب به نامزدهايي كه تا اين لحظه در صحنه انتخابات فعال هستند گفت : اميدواريم نامزدهاي محترم در اين دوران با كمال محبت و صفا و بدون هيچ گونه تنش و مشكل به تبليغات بپردازند و از همه مهمتر اينكه هواداران در اين زمان احساسي عمل نكنند.

وي با اشاره به اینکه نمایندگان فرماندار، محور هماهنگی تمام کارهای اجرایی در شعب أخذ رأی از ابتدا تا انتهای فرایند انتخابات هستند ، بيان داشت:نمایندگان فرماندار با برنامه ریزی کامل و همکاری صادقانه با ساير اعضاء زمینه انتخاباتی سالم و شفاف را فراهم کنند.

عالي ترين مقام اجرايي استان ضمن دعوت از مردم دارالعباده يزد در انتخابات 7 اسفند خواستار حضور پرشور و ايجاد حماسه اي ديگر شد و تصريح كرد:حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی نشان‌دهنده این است که مردم دوستدار نظام و حکومت هستند و از فهم و شور سیاسی بالایی برخوردار هستند و با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی حماسه می‌آفرینند.

فرماندار بافق در ابتدا ضمن ارائه گزارشي از روند فعاليت ستاد انتخابات شهرستان بافق گفت: خوشبختانه با تعامل و همدلي كه بين سه هيات اجرايي ، بازرسي و نظارت شهرستان وجود دارد تمام برنامه ها طبق برنامه زمانبندي در حال انجام مي باشد.

سيد مهدي طلايي مقدم افزود: در انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي 35 شعبه اخذ راي در شهرستان براي اخذ آراء مردم تدارك ديده شده كه از اين تعداد 26 شعبه ثابت و 9 شعبه سيار مي باشد.

رئيس هيات اجراي انتخابات بافق از تشكيل هيات هاي اجرايي و بازرسي ، تعيين شعب و اعضاي شعب ، تعيين نمايندگان فرماندار خبر داد و تصريح كرد: سعي شده در روند انتخاب اعضا، افرادي باشند مدبر ، مدير ، معتمد مردم ، قانونمدار ، باسابقه و منظم تا با نهایت دقت در این زمینه اقدام شود و خدشه ای به آرای مردم وارد نشود.

طلايي مقدم همچنين از شور انتخاباتي و تبليغات نامزدهاي مجلس شوراي اسلامي در شهرستان بافق ياد كرد و افزود : با شروع كار تبليغات نامزدهاي انتخاباتي ، به نوعي شور انتخاباتي در شهرستان افزايش يافته و مردم فهيم و با فرهنگ شهرستان بافق طبق سنوات گذشته آماده ي خلق حماسه اي ديگر درروز هفتم اسفند هستند.

گفتني است در ابتداي اين ارتباط رئيس ستاد انتخابات استان ، روساي هيات بازرسي و نظارت استان به ارائه گزارشي از روند اقدامات صورت گرفته در خصوص انتخابات هفتم اسفند پرداختند.

IMG_6988 IMG_6991 IMG_6983


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page