فرماندار بافق گفت:افتتاح ۴۰ کیلومتر از جاده های شهری و روستایی بافق در هفته دولت

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 8 شهریور 1396
افتتاح ۴۰ کیلومتر از جاده های شهری و روستایی بافق در هفته دولت

فرماندار بافق از افتتاح ۴۰ کیلومتر از جاده های شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

IMG_2732

فرماندار بافق از افتتاح ۴۰ کیلومتر از جاده های شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

IMG_2734

محمد زاده رحمانی در مراسم دیدار روسای ادارت و ارگانها با امام جمعه بافق با بیان اینکه کشور در مسیر توسعه قرار گرفته است گفت: رشد اقتصادی و بودجه عمرانی شروع شده است‌

فرماندار بافق با اشاره به دغدغه بزرگ مردم بافق در سال گذشته در رابطه با بهره مند شدن از گاز اظهار داشت: به راحتی با ۱۴ میلیارد تومان هزینه گازرسانی تمامی محلات شهر به اتمام رسیده است.

وی اشاره ای به گازرسانی به دورترین روستاهای شهرستان داشت و بیان کرد: در سبزدشت نصب هر علمک گاز ۹۸ میلیون تومان الی ۱۰۰ میلیون تومان برای دولت هزینه دربر دارد .

زاده رحمانی گفت:به منظور حفظ و ابادی روستاها و همچنین افزایش جمعیت گازرسانی به روستای بالای ۲۰ خانوار تا تا پایان سال انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه ۶ کیلومتر از بزرگراه بافق یزد فردا زیر بار ترافیکی می رود تصریح کرد: ۶ کیلومتر دیگر نیز از ماه آینده از سمت پل اسدی شروع خواهد شد.

فرماندار با اشاره به اینکه نود درصد عملیات تثبیت و زیرسازی۱۰ کیلومتر باقیمانده از این محور انجام شده است خاطر نشان کرد: با پیگیری های مجدانه درصدد هستیم هر چه سریعتر این پروژه نیز به سرانجام برسد.

فرماندار بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آسفالت روستای جوزی و همسک از توابع بخش مرکزی این شهرستان یادآور شد: ۳ کیلومتر از محور روستای جوزی، ۷ کیلومتر همسک و همچنین جاده های آبادیهای پیرامون شهر نظیر چاه انصار، باغداران، نخلکاران، فردوس و باهنر به طول ۲۳ کیلومتر آسفالت شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page