دیدار مسولان دانشگاه آزاد اسلامی بافق با فرماندار شهرستان

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 22 فروردین 1397
دیدار مسولان دانشگاه آزاد اسلامی بافق با فرماندار شهرستان

به منظور تبریک سال نو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با همراهی معاونین و مدیران این دانشگاه به دیدار فرماندار شهرستان رفتند.

IMG_20180411_081516

به منظور تبریک سال نو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با همراهی معاونین و مدیران این دانشگاه به دیدار فرماندار شهرستان رفتند.

در ابتدای این دیدار حسینعلی لازمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق طی سخنانی از تلاش و پیگیری فرماندار شهرستان در حوزه های مختلف عمران و توسعه بافق و مساعدت های وی نسبت به دانشگاه تقدیر نموده و با تبریک سال جدید ؛ گزارشی از آخرین وضعیت مالی دانشگاه ارائه نمود و برخی از مسائل و مشکلات دانشگاه را با ایشان در میان گذاشت.

IMG_20180411_081513

محمد زاده رحمانی، فرماندار بافق نیز در این دیدار با تبریک متقابل سال نو به اساتید و دانشجویان مراکز دانشگاهی بافق گفت : «با پیگیری و تلاش مستمر در راستای تامین زیر ساخت های عمرانی و تکمیل برنامه ها و طرح های جدید در بافق تلاش شده است با ایحاد سیستم انگیزشی، در بین مدیران ادارات رقابت سازنده برای رشد و توسعه همه جانبه بافق ایجاد شود».

فرماندار بافق به روند ساخت محور دوم جاده بافق یزد اشاره کرد و اظهار داشت : « زیرسازی و احداث ابنیه فنی در قطعه پنجم و پایانی جاده بافق یزد به طول ۱۲ کیلومتر به پایان رسیده است و با اجرا و تکمیل آخرین مراحل زیرسازی بزودی از باند دوم جاده بافق یزد بهره برداری خواهد شد».

زاده رحمانی در پایان این دیدار به میزان تخصیص و جذب بودجه ملی و استانی و یافتن منابع مالی و اعتبارات جدید و همچنین همکاری نهاد های مختلف اداری برای بهبود و افزایش خدمات دولتی و غیر دولتی به مردم اشاره و تاکید کرد : «پیگیری و تلاش در جهت تحقق پروژه های گوناگون باعث تغییر در چهره و ساختار عمرانی و شهری بافق شده است و امروز مردم و بازاریان بافق به عینه نمونه آن را در تعطیلات نوروزی و حضور چشمگیر مسافران و گردشگردان داخلی مشاهده نمودند و امیدواریم رضایت عمومی با همفکری و تلاش مضاعف همه دستگاه ها و مسئولین دلسوز به نظام اسلامی در سایه دولت تدبیر و امید و حمایت از کالای ایرانی گسترش یابد».


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page