برگزاری جلسه عقیدتی به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در اداره منابع طبیعی بافق

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 11 تیر 1399
برگزاری جلسه عقیدتی به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در اداره منابع طبیعی بافق

جلسه عقيدتي به مناسبت گراميداشت دهه كرامت با حضور مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در جهاد كشاورزي شهرستان بافق، رئيس اداره منابع طبيعي و كاركنان اين اداره برگزار شد

جلسه عقیدتی به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بافق، رئیس اداره منابع طبیعی و کارکنان این اداره برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بافق، رئیس اداره منابع طبیعی و کارکنان اداره منابع طبیعی بافق در محل دفتر رئیس شهرستان برگزار شد، نماینده ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بافق ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و دهه کرامت، مطالبی درباره دهه کرامت ، موضوع زیارت و ویژگیها و آثار و برکات حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) ایراد نمود.

در ادامه، حجت الاسلام قائمی ضمن اشاره به اینکه امروز فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای مجازی می تواند عامل انتقال پیام ها و افکار باشد، اظهار داشت: بیشترین سرمایه گذاری دشمن در حوزه فرهنگ است. امروز در حوزه فرهنگ مورد تهاجم هستیم. دشمن می‌کوشد روحیه خودباختگی را به عنوان یک ابزار مهم در تهاجم فرهنگی خویش در جامعه ما تزریق کند که باید به آن توجه داشت.

IMG-20200701-WA0023


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page